جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند:درنبود نظارت، اخیرا گوشت را رنگ و سرخ می کردند و به مردم می فروختند. حتی حیوان حرام گوشت را به جای حلال گوشت سربریده و به مردم فروخته اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار خانم پیروز بخت، رئیس سازمان استاندارد کشور و مهندس صادقی، استاندار قم، گفتند: خدا می فرماید« همه کارهای دنیا برای سرگرمی است، ولی بعد فرمود، همین مسائل که برای سرگرمی قرار داده شده اگر انسان درست بکار بگیرد چه بسا به هدایت برسد.

معظم له بر خدمت رسانی همه مسئولین برای از بین فقر، بیکاری، تولید و اشتغال و غذای حلال تأکید کردند و افزودند: اگر غذا و اجناس حلال نباشد، قطعا فساد و خیانت درکشور بیشتر می شود.

کوتاهی مسئولیت خیانت به نظام است

ایشان افزودند: کسانی که مسئولیت در دستشان است درمسئولیتشان کوتاهی کنند، این کوتاهی باعث می شود مردم گرفتار شوند، بنابراین این عمل مسئول خیانت است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اخیرا گوشت را رنگ و سرخ می کردند و به  مردم می فروختند، حتی حیوان حرام گوشت را به جای حلال  گوشت سر بریده و به مردم  فروخته اند.

معظم له بیان داشتند: این اتفاقات درنبود نظارت بربازار و عدم خدمت رسانی مسئولین به مردم است، وقتی مسئولی متعهد در خدمت رسانی نباشد، فساد و خیانت درکشور بیشتر می شود.

بی تعهدی مسئولین، بی اعتباری برای نظام است

معظم له بیان داشتند: عدم خدمت رسانی و نبود نظارت مسئولین باعث می شود اعتبار کشور و نظام پایین بیاید.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha