جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب «سیاست های رسانه های پوشش مراسم اربعین

حوزه/ کتاب سیاست های رسانه ای پوشش مراسم اربعین؛ باید و نبایدهای رسانه ای به همت کمیته فرهنگی آموزش ستادمرکزی اربعین حسینی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «سیاست های رسانه ای پوشش مراسم اربعین حسینی(ع)؛ باید و نبایدهای رسانه ای» به همت کمیته فرهنگی آموزش ستادمرکزی اربعین حسینی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش: این کتاب در 4 فصل شامل نقش کارکردی رسانه ها درمراسم اربعین حسینی؛ راهبردهای رسانه ای مواجهه با تهدید های تفرقه انگیز میان دو ملت ایران و عراق؛ سیاست های رسانه ای و مصادیق پوشش رسانه ای مراسم اربعین؛ سیاست های رسانه ای در مواقع بحران های احتمالی و یک پیوست شامل مجموعه متن های برنامه ای درباره مراسم اربعین حسینی شامل پلاتو و زیر نویس منتشر شده است.

در مقدمه ای کتاب می خوانیم : اربعین از آن دسته مناسبت های مذهبی است که علاوه بر ابعاد معنویت افزای فردی و درونی، نوعی بسیج و حرکت اجتماعی بی نظیر را رقم زده. اگر این اجتماع عظیم اسلامی را که تعامل و هم گرایی عمیقی نیز درآن نهفته است، یک فرصت در نظر بگیریم و آن را مدیریت کنیم با ظرفیت های پیدا و پنهان خود، می تواند تحقق اهداف بلند اسلامی و شیعی را درجهان سرعت و عمق ببخشد.

کتاب سیاست های رسانه ای پوشش مراسم اربعین حسینی به قلم محمد رضا خوشرو در 200 صفحه به تحریر در آمده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می تواند با شماره تلفن 02164512256 دبیرخانه کمیته فرهنگی – آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی تماس حاصل نمایند و یا از لینک زیر دانلود نمایند.

 

دانلود کتاب «سیاست های رسانه ای پوشش مراسم اربعین حسینی(ع)؛ باید و نبایدهای رسانه ای»

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha