چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم

​حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: حضور هر یک از ما در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لذا ملت ایران این روزها باید بسیار هوشیار باشند و مواظب تحرکات دشمنان و بدخواهان باشند و فریب سخنان و وعده های دروغین دشمنان این نظام الهی را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری، عصر امروز در نشست فعالان مذهبی در شهرستان قروه که به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد، اظهار داشت: اربعین حسینی، رزمایش بزرگ جهان اسلام در برابر استکبار است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ و میلیونی اربعین حسینی چند سالی است که دشمنان اسلام را سردرگم کرده است، گفت: رزمایش و اجتماع بزرگ اربعین که به میلیون ها نفر می رسد، در این چند سال تاثیرات خود را بر معادلات منطقه ای و جهانی گذاشته است و به عینه شاهد تغییر وضعیت در سیاست های برخی کشورهای منطقه و جهان در این روزها هستیم.

وی با اشاره به اینکه اجتماع میلیونی اربعین حسینی توطئه های دشمنان را خنثی می کند، افزود: اربعین حسینی و حضور میلیونی مسلمان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام در این روز، نماد وحدت، انسجام و برادر جهان اسلام است، لذا باید اربعین را روز مودت و برادری مجدد برادران دینی عنوان کرد.

حجت الاسلام اسفندیاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دستان پشت پرده زیادی وجود دارند که به دنبال به حاشیه کشاندن اجتماع بزرگ اربعین حسینی هستند، گفت: متاسفانه در این روزها استکبار جهانی و برخی از جریانهای ضددینی در منطقه و جهان بیکار ننشسته اند و با استفاده از تمام توان خود اعم از رسانه، فضای مجازی، شبکه های ماهواره ای و... به دنبال کم رنگ کردن شعائر اسلامی به ویژه اربعین حسینی هستند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: امسال تلاقی اربعین حسینی با یوم الله 13 آبان ماه می تواند پیام های بسیاری برای ما داشته باشد، اولین و شاید مهمترین پیام این تلاقی، پایان قدرت نمایی استکبار در منطقه و جهان باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه 13 آبان به فرموده امام راحل، انقلاب دوم مردم و ملت ایران بود، تاکید کرد: برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی 13 آبان ماه مشت محکمی بر هان یاوه گویی های دشمنان این نظام به ویژه آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل، رژیم کودک کش آل سعود و.... خواهد بود.

وی با دعوت از مردم استان کردستان و به ویژه مردم مومن و انقلابی شهرستان قروه برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال، گفت: حضور هر یک از ما در راهپیمایی 13 آبان  مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لذا ملت ایران این روزها باید بسیار هوشیار باشند و مواظب تحرکات دشمنان و بدخواهان باشند و فریب سخنان و وعده های دروغین دشمنان این نظام الهی را نخورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha