پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسن کرمی - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا

حوزه/ فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ازدحام زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: مأموران یگان‌های ویژه ناجا به‌طور ۲۴ ساعته و بدون آنکه چشم بر روی چشم بگذارند مشغول خدمت‌رسانی عاشقانه و خالصانه به زوار هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام به نقل از قرارگاه اربعین ناجا، سردار حسن کرمی اظهار داشت: به دنبال ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی از شب گذشته  مأموران یگان‌های ویژه صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: کارکنان  این یگان برای  خدمتگزاری به زوار، تسهیل در تردد آنان به کمک راهداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها رفته تا زوار هرچه راحت‌تر به پایانه‌ها منتقل‌شده و کار حمل‌ونقل آن‌ها صورت گیرد.

وی  ادامه داد: در حال حاضر تراکم زوار را در پایانه برکت شاهد هستیم؛ مأموران این پلیس تخصصی بدون آنکه در این 24 ساعت چشم بر روی چشم بگذارند عاشقانه و خالصانه زوار را یاری کرده و در انتقال، جابجایی و حمل‌ونقل وسایل و کیف آن‌ها تا پایانه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

این مقام ارشد ناجا وضعیت امنیتی موجود را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ازنظر امنیتی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی از زائران درخواست کرد که سعه‌صدر و آرامش داشته باشند و با توجه به ازدحام با پلیس همکاری کنند؛ چراکه مأموران پلیس تمام تلاششان جلب رضایت زوار اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha