جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی، یکی از نقاط ضعف جدی آمریکایی ها را زندگی در اوهام دانست که باعث می شود رئیس جمهور آمریکا بگوید در همه شهرهای ایران اغتشاش برپا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدارسردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل که در قم برگزار شد،با بیان این مطلب که دشمن تمام راه‌ها برای فشار به ایران را امتحان کرده است گفتند: آنها شب و روز تلاش کردند ولی در نهایت به بن بست رسیدند و این تحریم نیز آخرین حربه آنها است که ان شاءالله در آن هم شکست می خورند.

ایشان در ادامه به سه نقطه ضعف اساسی آمریکا اشاره کردند و افزودند: اولین نقطه ضعف آنها این است که در اوهامات به سر می برند؛ البته این اوهام را منافقین به آن ها تلقین می‌کنند؛ از مصادیق این توهمات آن است که چندی پیش رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که با خروج آمریکا از برجام، ایران متلاشی شده است و در تمام خیابان‌های آن اغتشاش برپاست.

معظم له نقطه ضعف دوم آمریکا را دروغ پردازی آنها دانستند و گفتند: دروغ پردازی سرمایه آنها است و با تکیه به این دروغ، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند؛ همچنین نقطه ضعف سوم دشمن این است که خود را قیم دنیا می‌داند و می‌خواهد برای تمام کشورها تعیین تکلیف کند کشورها زیر بار این سخنان زور نمیروند و اروپا نیز از آمریکا اطاعت نکرد.

ایشان اظهارکردند: اطاعت از آمریکا برای کشورها ضرر و زیان‌های بسیاری دارد و آن‌ها مجبور می‌شوند که نفت را به قیمت بالاتر بخرند و در عوض عایدی برای آن‌ها ندارد.

معظم له با ذکر این مطلب که 13آبان هم می‌آید و اتفاقی برای کشور نمی‌افتد یادآورشدند: دشمن از تحریم که آخرین حربه خود است ناامید می‌شود، البته ناکامی دشمن در گرو این است که تمام مردم و مسئولین با یکدیگر متحد باشند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با مخاطب قراردادن مردم اظهارکردند: باید مردم را متوجه کرد که آن چیزی که در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی علیه کشور و انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، دروغ است.

ایشان در ادامه به اهداف آمریکا اشاره کردند و گفتند: آمریکا در مذاکره به دنبال چند هدف است، از بین رفتن موشک‌های کشور، انحلال سپاه پاسداران و کنار آمدن با اسرائیل و گروه‌های وهابی از این اهداف است که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان نمی‌تواند این موضوعات را بپذیرد.

معظم له یادآورشدند: در این شرایط کشور ما راهی جز راه مقاومت در برابر آمریکا ندارد، تاکید کرد: اگر مقاومت کنیم و همه متحد باشیم دشمن قطعا در این راه هم شکست می‌خورد و ان شاءالله پایان شب سیه، سپید است و قطعا نیز با عنایات الهی چنین خواهد شد.

ایشان در پایان به مساله حماسه اربعین اشاره کردند و گفتند: چه در مراسم اربعین و چه در پیاده روی جاماندگان اربعین که در شهرهای مختلف بسیار با شکوه برگزار شد خیرات و برکات عظیمی وجود دارد که قطعا تاثیر بسیاری بر روی دشمن گذاشت و اتحاد ملت ایران را به دشمنان نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha