پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تابستان داغ دشمن سرد گذشت، گفت: دشمنان مدام از تابستان داغ حرف می زدند یعنی اینکه در این فصل ایران را متلاشی خواهند کرد، اما دیدند که این ملت خسته نمی شود و پای آرمان های خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار با دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان ضمن بیان اینکه پیاده روی اربعین امسال، هم زیارت بود و هم جهاد اظهار کرد: خداوند به تمامی کسانی که در جبهه دفاع از مظلوم تلاش می کنند خیر و اجر عنایت کند.

وی با بیان اینکه انسان باید جایگاه عدل را پیدا کند، افزود: در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اگر همه ی اعمال خوب در یک کفه ترازو و امر به معروف و نهی از منکر که بهداشت جامعه است در کفه دیگر ترازو قرار گیرد، با یکدیگر برابرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  خاطر نشان کرد: اگر اصل دیانت در بهداشت دینی حفظ شود همه ی امور خیر انجام می شود، و در مقابل اگر رها گردد همه چیز فاسد می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه بالاتر از همه این ها نیز فریاد عدالت علیه حاکم ستمگر قرار دارد، تصریح کرد: ما در یک جبهه قرار نداریم بلکه دوران آخرالزمان(عج) است و در جبهه های متفاوتی حضور داشته و در حال جنگ هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن از هر دری که بتواند ورود پیدا می کند، مطرح کرد: حیات جامعه به جهاد در راه خدا وابسته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  عنوان داشت: جنگ های نظامی اهمیت بسیار زیادی دارد، اما جنگ های خاموش خطرناک تر است و بدتر از همه ی آنها جنگ های روانی است زیرا با دیگر جنگ ها متفاوت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: دشمن در جنگ های روانی به گونه ای کار می کند که فرد احساس ضعف و شکست می کند، لذا باید بر روی جنگ های روانی حساب ویژه ای باز کرد.

وی تأکید کرد: جنگ روانی در کنار جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و افراد با اینکه غنی هستند، اما احساس می کنند که هیچ ندارند.

برخی ها در داخل کشور به گونه ای عمل می کنند که خود دشمن دروغش را باور می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه برخی از افراد در داخل کشور تحت تأثیر جنگ های روانی دشمنان قرار می گیرند و به گونه ای عمل می کنند که خود دشمن نیز باور می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن حرف از دوام نیاوردن انقلاب در عرض سه یا شش ماه می زد، در حالی که امروز چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد و معاندان نتوانسته اند به هدف خود در قبال ملت ایران برسند.

ضرب شست ایران پس از جنگ تحمیلی

وی یادآور شد: در پایان جنگ تحمیلی 8 ساله انقلاب اسلامی، دشمنان تحلیل هایی ارائه کردند و گفتند که این کشور 8 سال جنگیده و اکنون خسته شده، لذا برخی ها بعد از قطع نامه استراحت و رفاه را در پیش خواهند گرفت و می توانیم از طریق منافقین ایران را ساقط کنیم و این گفته خود را نیز باور کردند، اما آنچنان ضرب شستی را ایران خوردند که دیگر جرأت عرض اندام پیدا نکردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: رهبر انقلاب فرموده اند که "شتر در خواب بیند پنبه دانه" و این جمله ی درستی است زیرا در طی این 40 سال هر نقشه ای که کشیده اند به لطف خداوند متعال خنثی شده و خواب های آنان در قبال ایران اسلامی تعبیر نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: مشکل ما از افرادی است که ضعیف هستند و سریع تحت تأثیر جنگ های روانی دشمن قرار می گیرند.

تابستان داغ دشمن سرد گذشت

وی با اشاره به اینکه تابستان داغ دشمن سرد گذشت، بیان کرد: دشمنان مدام از تابستان داغ حرف می زدند یعنی اینکه در این فصل ایران را متلاشی خواهند کرد، اما دیدند که این ملت خسته نمی شود و پای آرمان های خود ایستاده است و جز رسوایی برای آن ها چیز دیگری باقی نماند، لذا اکنون تمامی تمرکز خود و جنگ روانی‌شان را حول محور 13 آبان ماه طرح ریزی کرده اند که ملت ایران از این آزمایش نیز پیروزمندانه بیرون خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن بیان اینکه امروز ثابت شده است که اگر ملتی وحدت داشته باشد و ایستادگی کند هیچ دشمنی نمی تواند آن ها را نابود کند، گفت: حزب الله لبنان یک کشور و یک ارتش نیست، بلکه جمعیتی از یک مردم ایده‌مند هستند که پای آرمان های خود ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی 70 سال در فلسطین جنایت کرده است اما در عین حال فلسطین وجود دارد و استوار خواهند ماند، ادامه داد: اگر سومین ارتش برتر دنیا به گفته خودشان، نمی تواند در عمق نوار غزه که 35 کیلومتر بیشتر نیست نفوذ کند، به این دلیل است که آن ها همه با هم هستند و اتحاد دارند.

موفقیت یک کشور در وحدت کلمه است

وی با بیان اینکه افرادی که با یکدیگر کار می کنند راه 30 ساله را 30 روزه به پایان می رسانند، خاطر نشان کرد: آنچه می تواند باعث موفقیت یک کشور گردد، وحدت کلمه می باشد و چه گناهی می کنند آن افرادی که این وحدت کلمه الهی را به خاطر مطامع دنیوی و اطاعت از ستمگران در هم می شکنند و دشمن را طمع کار می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر آن طیف سست عنصر از کارهای خود توبه کنند، دشمن حتی نمی تواند از تهدید حرف بزند زیرا ایران جایی نیست که آمریکا و انگلیس بتوانند وارد شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اجر و مقام کسانی که پیش از ظهور ایستادگی کنند بالاتر از آنهایی است که بعد از ظهور همراه با امام زمان(عج) خواهند بود، زیرا شرایط امروز بسیار سخت است.

وی اضافه کرد: آن کشوری که امروز در انزوا قرار دارد، آمریکاست زیرا اکنون مردم آمریکا از دولت مردان آمریکایی بدشان می‌آید.

ایران تنها نیست بلکه دشمنانش تنها هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران تنها نیست بلکه دشمنان ایران تنها هستند، گفت: دشمنان اگر جرقه ای بزنند مشخص خواهد شد که چه کشوری تنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: با اسلحه نمی توان دنیا را اداره کرد و امروز می بینیم که این دشمنان چقدر مردم را قتل عام کردند اما مردم از این کشتارها نمی ترسند و در مقابلشان می ایستند.

وی با اشاره به اینکه چشم های مظلومین عالم ما را می نگرند، بیان کرد: فریاد ملت در روز 13 آبان همان فریاد عاشورا و اربعین امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: دشمن به این دلیل از ایران نگران است، زیرا جایی که ایران حضور دارد دیگر جایی برای آمریکا باقی نمی گذارد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha