شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آمریکا و غرب

حوزه/ در بیانیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار آمده است: جنایات آمریكا و استمرار آن تا ۱۳ آبان امسال كه از سوى رئیس جمهور این كشور دور جدید تحریم ‏هاى نفتى اعمال گردید سبب شده تا شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى نه در ایران بلكه سراسر جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز «استکبارستیزی» بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ لآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»؛(سوره ابراهیم آیه5)

مقام معظم رهبری‏(مدظله‏ العالی): كار حسینىِ امروز؛ ایستادگى در مقابل تمام دنیاى پوشالى استكبار است‏‏.

مردم مسلمان و مومن ایران اسلامی به یقین می دانند؛ تا زمانى كه جدال دو جبهه حق و باطل ادامه داشته باشد، تا زمانى كه شیطان براى گمراه‏سازى بشر تلاش كند، تا زمانى كه آمریكا با خوى برترى‏طلبى براى رهبرى دنیا تلاش كند، انسان‏ها و ملت‏ها راهى جز دفاع از حق، مقابله با شیطان، و ایستادگى در برابر آمریكا ندارند.

آمریکا منفورترین کشور و رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد در میان جهانیان است.

پیوند روز دانش آموز با روز ملى مبارزه با استكبار جهانى سبب پیشتازى جوانگرایى در عرصه آمریكا ستیزى و استكبار ستیزى شده است. جنایات آمریكا و استمرار آن تا ۱۳ آبان امسال كه از سوى رئیس جمهور این كشور دور جدید تحریم ‏هاى نفتى اعمال گردید سبب شده تا شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى نه در ایران بلكه سراسر جهان تبدیل شود.

اساتید،طلاب و فضلای حوزه علمیه امام جعفر صادق(علیه السلام) شهرستان بیجار ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیان گذار انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) مردم مومن و انقلابی شهرستان بیجار را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13آبان دعوت می کنند، سیزده آبان امسال را در حالی برگزار می کنیم؛ با شکل گیری جامعه جهانی ایمانی در اربعین حسینی وحضور ۲۰ میلیونی کربلائیان آماده می شود تا طومار قارون های منطقه و جلادان رژیم صهیونیستی برچیده شود و قدس شریف را از عناصر پلید مستکبران عالم رها سازد.‌

صبح ظهور نزدیک است

نصرمن الله وفتح قریب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha