پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز ملی استکبار ستیزی

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم الله 13 آبان، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.

امام خمینی(ره)

یوم الله سیزده آبان، روز تبلور نفرت درونی ملت شریف ایران نسبت به استکبار جهانی است؛ روزی است که یادآور سه واقعه تاریخی مهم در تحقق اراده راسخ ملت بزرگ ایران در مقابل کینه‌توزی‌های شیطان بزرگ است، از تبعید امام امت(ره) به دلیل ایستادگی در مخالفت با قانون ظالمانه آمریکایی کاپیتولاسیون، تا کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ.

ملت بزرگ ایران در مقابل تمام این خباثت‌ها، با شجاعت مثال‌زدنی ایستادگی کرده است و امروز نیز در حالی روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌دارد که آمریکا آشکارتر از دیروز با تحریم‌های ظالمانه حقد و غضب خود را از پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد.

همزمانی سیزدهم آبان 97 با ایام اربعین تداعی‌کننده پیام «هیهات منا الذله» حسینی است که موج خروشان ایران اسلامی با تاسی به آن موفق به بیرون راندن حاکمان جائر شدند و اکنون نیز که دولت مستکبر ایالات متحده تلاش می‌کند تا با تسلط بر جوامع اسلامی، از گسترش مقاومت اسلامی در منطقه ممانعت نماید، تمسک به همین شعار، رهایی‌بخش این جوامع از یوغ حاکمان ذلیل و سفاک دست‌نشانده به ویژه حاکمان کودک‌کش سعودی خواهد بود.

مردم شریف ایران اسلامی امسال نیز با حضوری دشمن‌شکن در راهپیمایی 13 آبان عزم راسخ خود را در تثبیت استقلال و اعلام عزتمندی خود به نمایش خواهند گذاشت و اتحاد همیشگی و همبستگی ملی خود را در مقابل دشمنان نشان خواهند داد.

حوزه‌هاي علميه خواهران سراسر کشور ضمن پیوستن به موج خروشان ميليون‌ها مسلمان و آزاده از تمام اقشار جامعه دعوت مي‌كند تا با شرکت پرشور و باشکوه در مراسم ضد استکباري يوم الله 13 آبان با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب اسلامي تجديد عهد نمايند و بار ديگر شكوه قدرت و عظمت تاريخي خود را كه درسايه اسلام، وحدت و مجاهدت به دست آورده‌اند در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به نمايش گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha