شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز ملی استکبار ستیزی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۷ شهر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر نصرالله شفیعی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بوشهر خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز راهپیمایی به همین مناسبت در بوشهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بیان جزئیات برگزاری این راهپیمایی افزود: این راهپیمایی یکشنبه صبح از ساعت 8:30 از میدان قدس آغاز و تا میدان رئیسعلی دلواری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مردم پس از راهپیمایی، در میدان رئیسعلی دلواری تجمع خواهند و برنامه هایی به همین مناسبت توسط دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد؛ همچنین سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سخنران این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین از برگزاری این مراسم راهپیمایی در 37 شهر استان خبر داد و ابراز داشت: این مراسم با حضور حماسی مردم استکبارستیز بوشهر در جای جای نقاط شهرهای استان برگزار می شود و در این تجمع آحاد مردم، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان حضور به عمل خواهند آورد.

شفیعی با دعوت از مردم استکبارستیز بوشهر برای شرکت در این راهپیمایی و خلق حماسه ای دیگر اظهار کرد: همه اقشار متدین ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورایی و الگوپذیری از اندیشه‌های متعالی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوتیان و مستکبران عالم را رقم زدند  و فردا هم در این راهپیمایی حضوری حماسی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha