جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا امروز از مصادیق بارز نهی از منکر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در حاشیه راهپیمایی 13 آبان امروز قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که حضور گسترده مردم و به خصوص نسل جدید در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پس از گذشت حدود چهار دهه نشان دهنده بصیرت انقلابی بالای ملت ماست، اظهار داشت: اساساً کسی که در خط اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) باشد، نمی تواند نسبت به مساله مقابله با استکبار بی تفاوت باشد و مردم ما هم در این سال ها بارها همین حقیقت را فریاد زده اند.

وی با تاکید بر این که امروز آمریکا مصداق بارز استکبار جهانی است، افزود: امروزه سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مقابله با سیاست های استکباری این کشور ، خودش بالاترین نهی از منکر و مبارزه با ظلم و طاغوت است و نباید این قضیه بر اثر القائات نادرست عده ای کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به لزوم تبعیت همه جانبه از ولی فقیه گفت امام خمینی(ره) و امروز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری به روشنی به تبیین ماهیت و اهداف نظام استکباری پرداخته و پرده از جریان نفاق آمریکا برداشته اند و ما چنانچه حقیقتاً خواهان عزت و اقتدار و همچنین منافع ملی خود هستیم باید در تبعیت از اوامر ولی فقیه مصمم باشیم.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha