جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز بر انزوا و خواری دشمنان این نظام افزود، گفت: دشمنانی که روزگاری می خواستند نظام و انقلاب ما را منزوی و حتی ساقط کنند، خود منزوی و به حاشیه رانده شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور و نیز شعارهایی که مردم ایران امروز سر می دهند نشان می دهد که ملت پای انقلاب ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز بر انزوا و خواری دشمنان این نظام افزوده، گفت: دشمنانی که روزگاری می خواستند نظام و انقلاب ما را منزوی و حتی ساقط کنند، خود منزوی و به حاشیه رانده شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: امروز ایران به یکی از قدرت های مهم جهان تبدیل شده، زیرا اتحادیه اروپا اعلام کرد اگر بخواهند از یوغ آمریکا خارج گردند باید با ایران باشد و این مایه عزت و نتیجه پایداری و مبارزه با استکبار ملت ماست .

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به این جایگاه و اقتدار هزینه های بسیاری داده، ولی باید گفت اگر بخواهیم که تسلیم خواسته های نامشروع و غیرقانونی دشمنان بشویم باید هزینه های بیشتری بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: انقلاب اسلامی امسال جشن 40 سالگی خود را خواهد گرفت. امروز ایران اسلامی بعد از گذشت 4 دهه به یکی از قدرتهای برتر جهان تبدیل شده است که این برای همه ما مایه افتخار و سربلندی است.

براساس این گزارش، مردم شهر سنندج و شهرستانهای استان کردستان امسال در راهپیمایی 13 آبان ماه و روز «استکبارستیزی» حضوری پرشور دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha