جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: حرکت منسجم و هماهنگ مردم در پاسداشت روز ۱۳ آبان ماه مانند تیری زهرآهگین بر قلب دشمنان این ملت و نظام بود و بی شک تمامی توطئه ها، تهدیدها و زورگویی های ترامپ به تاریخ پیوست و او جواب دندان شکنی از ملت ایران گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در کامیاران، اظهار داشت: امروز همه شاهد بودیم که علیرغم تبلیغات دیداری، شنیداری و نوشتاری دشمنان بازهم مردم اقصی نقاط ایران عزیز به صحنه آمدند و افتخار دیگری آفریدند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با تشکر از حضور تاریخی مردم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان ماه گفت: چشم تمام دشمنان جمهوری اسلامی به این روز بود و امید داشتند که مردم به صحنه نیاید که چنین نشد و خوابشان تعبیر نگردید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی کامیاران در همه برهه های تاریخی همواره حامی و پشتیبان نظام بوده اند، افزود: امروز دوباره مردم شهرستان کامیاران بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بستند و نشان دادند که با بصیرت تر از آن هستند که فریب سخنان و وعده های دشمنان این آب و خاک را بخورند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران تاکید کرد: حرکت منسجم و هماهنگ مردم در پاسداشت روز 13 آبان ماه به مانند تیری زهرآهگین بر قلب دشمنان این ملت و نظام فرود آمد و بی شک تمامی توطئه ها، تهدیدها و زورگویی های ترامپ به تاریخ پیوست و وی جواب دندان شکنی از ملت ایران گرفت.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: 40 سال است که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی دست به هر توطئه ای برای ساقط کردن جمهوری اسلامی می زنند، ولی به برکت این ملت بیدار و هوشیار همیشه به در بسته زده اند که را باید از عنایات باری تعالی دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha