شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسین شیخ الاسلامی

حوزه/ معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه ارتش رژیم جعلی اسرائیل با وجود تمام ادعاها و شکست‌ناپذیری در برابر نیروهای مقاومت و قدرت نظامی ایران مستأصل شده است، گفت: ایران اسلامی و نیروهای مقاومت در منطقه عرصه را برای زورگویی مستکبران عالم به ویژه آمریکا تنگ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حسین شیخ‌الاسلامی، امروز در پایان مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان بجنورد، با گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی، اظهار کرد: شیعیان همواره و بر مبنای شعار «هیهات مناالذله» زیر بار استکبار، ظلم و ذلت نرفته و تا قیام مهدی موعود(عج) هم همین‌گونه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از قیام و حرکت سیدالشهدا(ع) است، اضافه کرد: همان‌گونه که در آن زمان حسنیان زیر بار ذلت یزید و یزیدیان نرفته و شعار «هیهات منا الذله» را سر دادند امروز هم ملت ایران همان راه را ادامه می‌دهند.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه اکنون آمریکا و سران استکبار مصادیق بارز یزیدیان زمان هستند، ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به‌نوعی مستعمره آمریکا بود و ارتش و سرمایه این کشور در مسیر اهداف و امیال آمریکا حرکت می‌کرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی راه سیطره و استیلای آمریکا بر ایران اسلامی بسته شد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از کوتاه شدن دست آمریکا از ایران، این کشور به همراه سایر مستکبران عالم رژیم بعث عراق و صدام حسین را به جنگ علیه ایران اسلامی شوراندند، اما به لطف الهی و با حضور مردم و رهبری امام راحل با امکانات اندک موفق شدیم دشمن را به عقب رانده و شکست سختی را نصیب جبهه استکبار کنیم.

معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: اکنون پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به درجه از پیشرفت و اقتدار در زمینه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... رسیده که هیچ‌کدام از کشورهای دنیا حتی نمی‌توانند خیال حمله به ایران را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل با وجود تمام ادعاها و شکست‌ناپذیری در برابر نیروهای مقاومت و قدرت نظامی ایران مستأصل شده، افزود: ایران اسلامی و نیروهای مقاومت در منطقه عرصه را برای زورگویی مستکبران عالم به ویژه آمریکا تنگ کرده‌اند.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه در برابر جبهه مقاومت، شکست اسرائیل در برابر حزب‌الله لبنان و پیروزی‌های محور مقاومت در عراق و سوریه در واقع شکست آمریکا و مستکبران عالم است که آن‌ها را در دست‌یابی به اهداف شوم در منطقه ناکام گذاشته است، ازاین‌رو باید قدردان نعمت امنیت، اقتدار و عزت انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و جهان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha