جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی با بیان اینکه استکبارستیزی ۱۳ آبان ماه الهام گرفته‌شده از عاشوراست، گفت: آمریکا رو به افول و ملت ایران روبه‌پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان ماه با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی شناسنامه انقلاب است، اظهار داشت: تبعید امام راحل(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی سه مناسبت تاریخی هستند که هرسال باشکوه و اقتدار بیشتر جلوه‌گر مبارزه با استکبار و استعمار برگزار می‌شوند تا نمادی از عزت طلبی مردم ایران باشد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه آمریکا و انگلیس دشمنان امروز و دیروز ما بوده و خواهند بود، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که در طول تاریخ انقلاب خون پاکشان به زمین ریخته شد، در راستای مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند لذا باید راهشان را ادامه داد و از آن‌ها غافل نشد.

وی بابیان اینکه حرکت استکبارستیزی ۱۳ آبان از عاشورا الهام گرفته‌شده است، افزود: مردم ما از عاشورا درس گرفته‌اند که نباید زیر بار ذلت رفت، حتی اگر عزت پذیری همراه با مشکلات و دشواری‌هایی باشد و لذا باید گفت این تفکر مردم ایران اسلامی به‌مثابه الگویی برای مردم جهان و منطقه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی با تأکید بر اینکه هر آنچه در این چهار دهه صورت گرفت پیشرفت‌هایی بود که از راه ذلت ناپذیری ما به‌دست‌آمده، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، باید دشمن را شناخت چراکه این بصیرت می‌تواند ما را در گذر از حوادث یاری کند از سوی دیگر باید در برابر دشمن، اتحاد داشت تا روزبه‌روز بر ناکامی دشمنان افزود.

وی بابیان اینکه آمریکا رو به افول و ملت ایران روبه‌پیشرفت است، گفت: ملت سربلند ما همانند گذشته درصحنه حضور دارند و تحریم‌ها نیز نتوانسته در همت والایشان خللی وارد کند لیکن باید گفت آمریکا فکر می‌کند با تحریم‌ها می‌تواند ما را به‌زانو درآورد، حال آن‌که ما پای ارزش‌های خودمان می‌مانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha