جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باطنی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: امروز آمریکا تنها و ناتوان است و نمی‌تواند به یکجانبه گرایی ادامه دهد بر این اساس تلاش می‌کند با ایجاد رعب در دل ملت های دیگر و استفاده حداکثری از تحریم ها خود را به شرایط گذشته برگرداند، ولی جهان این حرکت ها را بر نمی‌تابد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در حاشیه مراسم روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، در اصفهان، اظهار کرد: اقدامی که دانشجویان خط امام در راستای فتح سفارتخانه آمریکا در ۱۳ آبان ماه 58انجام دادند، انقلابی بعد از انقلاب اسلامی بود و باعث شده توطئه های آمریکا در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به اینکه توطئه های آمریکا هر کدام می‌توانست طومار انقلاب را در هم بپیچد، تصریح کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بسیاری از عوامل پشت پرده که به ظاهر انقلابی بودند، اما در باطن در صف عوامل آمریکا قرار داشتند را رسوا کرد

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه برخی از گروه های وابسته به آمریکا در آن زمان با تسخیر لانه جاسوسی مقابله کردند، خاطرنشان کرد: دولت بنی صدر مانع نشر اسناد سفارت آمریکا شد، چرا که خود آلوده به جاسوسی و همکاری با آمریکا بودند.

وی با اشاره به اینکه از آن تاریخ ۴ دهه می‌گذرد و همواره شاهد افزایش خصومت آمریکا نسبت به ایران اسلامی هستیم، تاکید کرد: امسال در شرایطی مردم ۱۳ آبان را گرامی داشتند که آمریکا نقاب از جهره انداخته و با چهره واقعی، با انقلاب روبرو شده و تعهدات بین المللی را نقض کرده و آشکارا اعلام می‌کند ما خواهان برچیده شدن نظام اسلامی در ایران هستیم.

حجت الاسلام والمسلیمن باطنی با بیان اینکه امروز دشمنی عملی آمریکا از گذشته آشکارتر شده است، اظهار کرد: شرایط فعلی کشور برخی به خاطر تحریم ها و فشارهای آمریکا است و در چنین شرایطی ما باید با صدایی بلندتر فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهیم و به آمریکا بفهمانیم ملت ما ید واحده در برابر آمریکا و استکبار ستیز هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در سیاست های منطقه موفق بوده ایم، افزود: در رتبه های علمی برتر جهان صاحب نام و نشان هستیم و همه بافته های دشمنان با همت مدافعان حرم در هم پیچیده شد، بر این اساس طبیعی است آمریکا با همه توان علیه ایران فعالیت کند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره نقشه های دشمنان را تبیین می‌کنند، عنوان کرد: امروز آمریکا تنها تر و ناتوان از گذشته و دچار انزوا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی افزود: در گذشته اروپا و بسیاری از کشورها در کنار آمریکا بودند، اما امروز آمریکا تنها و ناتوان است و نمی‌تواند به یکجانبه گرایی ادامه دهد، بر این اساس تلاش می‌کند با ایجاد رعب در دل ملت های دیگر و استفاده حداکثری از تحریم، خود را به شرایط گذشته برگرداند، ولی جهان این حرکت ها را بر نمی‌تابد.

وی با بیان اینکه برخی خیال می‌کردند ما با عملیات نظامی دنبال صدور انقلاب هستیم، تصریح کرد: کم کم دنیا فهمید صدور انقلاب با فکر انقلابی شکل می‌گیرد. امروز بسیاری از ملت ها صدای انقلاب ما را شنیده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha