جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: امروز ملت قهرمان و سرافراز ایران است که پشت سر مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارد و انشالله تا اهداف نهایی انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در حاشیه راهپیمائی ضداستکباری 13 آبان در مشهد در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه شعار امروز مردم «هیهات من الذله» و «مرگ بر آمریکا» است، تصریح کرد: بعد از گذشت قریب به ۴۰ سال از انقلاب باشکوه ملت ایران و در شرایط ویژه ای که با آن مواجه هستیم، امروز بهترین روز برای حضور همگانی است و همه اقشار مردم اعم از پیر، جوان، روحانی، طلبه، دانشجو، دانش آموز، مرد و زن در این مراسم باشکوه شرکت کرده و در صحنه هستند.

وی افزود: امروز همه و همه به صورتی یکپارچه شرکت کردند تا شعار «هیهات من الذله» را بعد از گذشت ۴۰ سال و با وجود همه حربه‌های دشمن، سر دهند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به توطئه کودتا، تهاجم های نظامی و فرهنگی، تحریم اقتصادی و ده‌ها ددمنشی دیگر از سوی استکبار جهانی که البته هیچکدام موثر واقع نشده است، ابراز کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز ملت سرافراز ایران، مقتدرتر، و دشمن آن، ضعیف تر و زبون تر از هر زمان دیگری است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: بنابراین همانطور که آیه شریفه «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ»(139/آل عمران) می‌فرماید، به واقع در میان این ملت سستی و افسردگی وجود ندارد بلکه مصمم‌تر، سربلند تر و برتر از گذشته حضور پیدا کرده و امروز ملت قهرمان و سرافراز ایران است که پشت سر مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارد و تا اهداف نهایی انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha