جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزویان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و بانوان طلبه شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان شهر یزد حضور خودجوش طلاب و اقشار مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، صبح امروز هزاران نفر از اقشار انقلابی مردم استان یزد دربیش از 60 نقطه استان، با شرکت در سی و نهمین راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

در این حماسه دیدنی و پرشور مردم دارالعباده یزد حضور خودجوش طلاب یزدی و بانوان حوزوی یزد در جای جای راهپیمایی به چشم می خورد که با چند نفر از این عزیزان گفتگو شده است.

*حوزویان به پیام رهبر انقلاب لبیک گفتند

حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد که به همراه معاونان حوزه خواهران استان در این راهپیمایی حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » با گرامیداشت یوم الله 13 آبان از حضور خودجوش بانوان طلبه یزدی که از هفته های قبل برای شرکت در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده بودند قدردانی کرد.

وی، شرکت طلاب در راین راهپیمایی را لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و با یادآوری سخنان روز گذشته حضرت امام خامنه ای در جمع جوانان، اظهار کرد: رهبر انقلاب به شکست شیطان بزرگ در توطئه های ۴۰ سال اخیر تأکید کرده و مجموعه سه حادثه 13آبان را نشان دهنده چالش میان ایران و آمریکا معرفی کردند که این چالش در طول چهل سال گذشته ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از جنگ رسانه ای و جنگ اقتصادی به عنوان توطئه های دیرینه آمریکا علیه مردم ایران نام بردند که هدف اصلی دشمن در 40 سال گذشته سیطره مجدد بر ایران بود اما با وجود همه تلاشها و توطئه ها، نتوانسته است به این هدف دست پیدا کند.

*عقب نشینی دشمن از برکات حماسه مردم در راهپیمایی ها

نرگس عزیزی مدیر مدرسه علمیه معصومیه که به همراه جمعی از طلاب این مدرسه در راهپیمایی حضور یافته بود یکی از برکات حضور در راهپیمایی 13 آبان را شکست توطئه آمریکا و ایادی وی دانست و گفت: ابراز انزجار و حضور حماسی مردم در اینگونه مراسم، استکبار جهانی را به عقب می راند.

*راهپیمایی 13 آبان مصداق ایستادگی 40 ساله مردم ایران است

خانم اعرابی مدیر مدرسه حضرت زینب(س) یزد هم با یادآوری سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مرحله دوم تحریم ها از امروز اعلام شده و دشمن عمداً این تاریخ را انتخاب کرده است، ولی نمی داند که مردم از این پس، حماسی تر و کوبنده تر شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهند.

وی افزود: هر زمان که مردم ایران و مسئولان در برابر توطئه استکبار مقاومت نشان داده اند، دشمنان ناچار به عقب نشینی شده اند و این راهپیمایی که در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود مصداقی از ایستادگی مردم انقلابی ایران است.

*راهپیمایی 13 آبان خواب آمریکا را آشفته کرد

خانم رئیسی یکی از طلاب شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهر یزد را تجدید عهد و پیمان با خون شهدا و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: اهمیت راهپیمایی امسال که به نام روز ملی مبارزه با  استکبار جهانی و روز مرگ بر آمریکا نام گرفته از هر سال دیگر مهمتر است و این حضور حماسی مردم رؤیای دشمنان را آشفته کرد.

*آمریکا از حضور حماسی مردم ضربه می خورد

محبوبه استقامت یکی دیگر از طلاب فعال فرهنگی حوزه خواهران یزد که به همراه فرزند شیرخوار خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: وقتی سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب را شنیدم برای حضور در این راهپیمایی مصمم تر شدم .

وی تصریح کرد: ما آمده ایم تا به رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و همیشه به سخنان ایشان اعتقاد داشته و داریم و مطمئنیم که آمریکا از این حضور حماسی مردم ضربه محکمی خواهد خورد.

وی تأکید کرد: مهمترین وظیفه طلاب و اقشار مردم در این برهه از زمان شناخت توطئه دشمنان و نیز عمل به وظیفه و شناخت آن است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha