شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام عباس خوشنود دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر از برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و چهارمین اجلاس استانی نماز استان بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام عباس خوشنود امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، از برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و چهارمین اجلاس استانی نماز استان بوشهر خبر داد و گفت: چهارمین اجلاس استانی نماز در بوشهر با عنوان «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر با اشاره به محورها و موضوعات این اجلاس اظهار داشت: راههای دعوت به نماز در خانواده، دعوت همسالان به نماز، راه های دعوت کودکان به نماز در مهدهای کودک، دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه ها، راههای دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه و مهارت های دعوت به نماز در ادارات و روش ها و مهارت های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز از جمله محورها و موضوعات این اجلاس است.

وی افزود: علاقه مندان می بایست آثار خود را برای شرکت در بیست و هفتمین اجلاس سراسری کشوری و چهارمین اجلاس استانی نماز بوشهر را به دونشانی اینترنتی www.qunoot.nett  و www.ejlas27.ir  ارسال نمایند.

حجت الاسلام خوشنود ایده ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی(کتاب و مقاله)، آثار ادبی و هنری همچون شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلم نامه، فیلم کوتاه، نمایش نامه، مستند و پویانمایی، طرح گرافیکی، بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری را از جمله قالب هایی دانست که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تحت این قالب ها ارسال نمایند.

 دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر بیان داشت: به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha