جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:دشمن در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران نیز شکست خورده و همواره توطئه هایش نقش بر آب شد .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد،سردار حسین اشتری، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زنده لرستانی شهید سید نور خدا موسوی، با ابلاغ پیام تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده این شهید والامقام و مردم ایران و لرستان گفت:شهادت مجاهد فی سبیل الله رزمنده دلاور جانباز 100 درصدی شهید سید نورخدا موسوی پس از سال ها تحمل رنج و صبر و زندگی نباتی خود عاملی برای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید بخوبی از این فرهنگ ایثار صیانت کرد و این فرهنگ را به نسل جوان انتقال داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت و آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و ملت استوار و وفادار ایران اسلامی است، بیان داشت:نیروی انتظامی با تقدیم بیش از 13 هزار شهید همواره رسالت خود را در دفاع از مرزهای این دیار و تامین امنیت و آسایش مردم بخوبی ایفا نموده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع با شجاعت همه جانبه نیروهای جوان ،متعهد و انقلابی تنها با ولایت پذیری و صیانت از آرمان های امام و شهدا میسر است، خاطر نشان کرد:جوانان شجاع و رزمندگان دلیر نیروهای مسلح،انتظامی و امنیتی همواره گوش به فرمان رهبری هستند و در راه دفاع از ولایت و رهبری تا پای جان حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب هستند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها و تحریم های استکبار همچنان با بصیرت به راه خود ادامه خواهد داد، گفت: دشمن پس از بکاربگیری انواع توطئه ها به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران رو آورده که این بار نیز با بصیرت و هوشیاری ملت همیشه در صحنه این نقشه ها نیز خنثی شده و اهداف دشمنان انقلاب برای همگان روشن و آشکار شده است.

وی با بیان اینکه مردم در روزهای اخیر در راهپیمایی 13 آبان حماسه ای دیگر را برای کوری چشم دشمنان رقم زدند، افزود:امروز نیز مردم با قدردانی از رشادت های دلیران این مرزبوم در بدرقه پیکر شهید سید نورخدا موسوی سنگ تمام گذاشته اند و قدردان رشادت های شهدا و صبوری و رنج خانواده جانبازان و شهدا هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با ابلاغ پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مردم ولایتمدار لرستان و خانواده شهید سید نورخدا موسوی گفت:معظم له همواره با وجود کثرت و رسالت فراوان از حال سربازان نظام مطلع هستند و می دانند که جانبازان و خانواده های آن ها چه مشقت ها و صبوری را متحمل هستند لذا بنده پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مردم این دیار و خانواده آن شهید والامقام ابلاغ می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha