پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عسگری

حوزه/ عسگری، شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته و امید به آینده» اعلام کرد و گفت: تلاش ها و زحمات، ایستادگی ها، ایثار و مقاومت رمز شکوفایی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز  در جمع مدیران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته و امید به آینده» اعلام کرد و گفت: تلاش ها و زحمات، ایستادگی ها، ایثار و مقاومت رمز شکوفایی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به آسیب های بسیاری که در چهل سال گذشته به انقلاب وارد شده، اشاره و تصریح کرد: عمده آسیب ها ناشی از سوء مدیریت ها بوده است و افرادی که صاحب اندیشه هستند، کار پژوهشی انجام می دهند و وظیفه تربیت نیروی انسانی در حوزه های مختلف را عهده دار هستند، از ایشان انتظار می رود آسیب شناسی انقلاب را انجام داده و راهکار برون رفت از این آسیب ها را ارائه نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی، با تدبیری که صورت پذیرفت، یک شورای راهبردی با محوریت ائمه جمعه سراسر کشور تشکیل شد که تصمیمات فراجناحی اتخاذ نمایند. شورای راهبری 21 کارگروه تخصصی ذیل خود دارد.

عسگری عنوان کرد: در حال حاضر دشمن اصل نظام را هدف قرار داده و جنگ روانی به راه انداخته و پژوهشگران حوزه علوم اجتماعی، وظیفه سنگینی در خنثی سازی این هجمه ها بر عهده دارند.

وی استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی را در خصوص سخنرانان آيین نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار شد و افزود: شورای هماهنگی آمادگی دارد زمینه سخنرانی افراد معرفی شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی را در شهرستان ها فراهم نماید.

در پایان این نشست، اعضای شورای مدیران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به تبیین برنامه های خود پیرامون همکاری در برگزاری آیین نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند که شامل برگزاری سخنرانی های تخصصی، همکاری با صدا و سیما، برگزاری سلسله کرسی های آزاد اندیشی با محوریت انقلاب اسلامی، پاسخگویی به شبهات و پرسش ها پیرامون انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، برگزاری نشست انقلاب اسلامی و تحکیم خانواده، اعزام گروه های تبلیغی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر و حمایت از چهره های ماندگار تبلیغی انقلاب اسلامی، از جمله این فعالیت هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha