شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شفیعیان

سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با هدف مهارت افزایی و تسلط طلاب و مبلغان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان پیش از ظهر امروز در جمع مبلغین در دفتر تبلغیات اسلامی اصفهان به آیه 29 از سوره «ص» اشاره و اظهار کرد: «کتابٌ أَنْزَلْناهُ إِلَیک مُبارَک لِیدَّبَّرُوا آیاتِهِ وَ لِیتَذَکرَ أُولُوا الْأَلْبابِ» این کتابى است پر برکت که بر تو نازل کرده ایم تا در آیات آن تدبّر کنند و خردمندان متذکّر شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: دوره تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با هدف مهارت افزایی و تسلط طلاب و مبلغان حوزه های علمیه اصفهان به تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی موضوعات دوره تخصصی دانش افزایی تفسیر قرآن کریم را هفت مورد بیان کرد و گفت: قالب های بیان تفسیر، روش دسته بندی آیات، تدبر در قرآن، روش برداشت، قرآن و کودک، لغزشگاه های ترجمه و شبهات قرآنی موضوعات این دوره را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام شفیعیان اذعان داشت: مجمع عالی تفسیر قرآن کریم و ستاد تفسیر قرآن کریم(درس هایی از قرآن) در برگزاری دوره اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به فراغت طلاب در پایان هفته گفت: کلاس ها به صورت هفتگی و روزهای پنج شنبه و جمعه در طول 12 ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: داشتن سابقه حداقل 2 سال تحصیل درس خارج فقه و اصول و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش طلاب و مبلغان در این دوره می باشد.

وی از بهره مندی از اساتید مطرح ملی در این دوره خبر داد و تصریح کرد: اولویت اعزام تبلیغات بین المللی از سازمان فرهنگ وارتباطات، معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و تبلیغی و اعطای گواهی پایان دوره، از مزایای شرکت در این دوره می باشد.

حجت الاسلام شفیعیان در پایان با اشاره  به اینکه 21 آبان ماه سال جاری پایان مهلت ثبت نام در این دوره می باشد، تأکید کرد: اساتید علاقه مند می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، همزمان با این دوره، دوره تخصصی دانش افزایی تفسیر قرآن کریم ویژه اساتید حوزه های علمیه استان اصفهان نیز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha