جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم افزایش نظارت های مرزبانی در زمینه عدم ورود مواد مخدر به کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب در دیدار با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که در دفتر  معظم له در قم برگزار شد، با ذکر این مطلب که در مبارزه با رشد مواد مخدر باید با صاحب نظران کشور ارتباط گرفته شود، گفتند: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند، نباید کارها را قائم به شخص کنیم.

ایشان گفتند: در هر بخشی  باید از نظرات صاحب نظران کشور استفاده شود؛ خداوند نیز به پیامبر (ص)امر به مشاوره می کند؛ مشاوره و مذاکره و کسب تجربیات بسیار مهم است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت مرزبانی دقیق تر خاطرنشان کردند: اولین نکته مهم در زمینه مبارزه با مواد مخدر، کنترل مرزهای کشور است؛ بیشترین چوبی که خورده ایم از سهل انگاری در مرزبانی است؛ زحمات آنها را نادیده نمی گیریم، ولی باید حصاری کشیده شود که کسی نتواند به این راحتی مواد مخدر وارد کشور کند.

معظم له با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید یادآورشدند: خداوند در قرآن کریم بیان می کند، برخی هستند که بنا دارند، نسل جوان و مردم را هلاک کنند؛ زیرا آنها برای مادیات و سود دنیای خود حاضرند با حیثیت و شرف مردم بازی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد در کشور بیان کردند: متاسفانه کاری کرده اند، نسل جوان ما هم گرفتار این مواد می شوند؛ اگر کاری کنیم که جوانان ما به این سمت نروند مشکلات بزرگ کشور حل می شود؛ اگر کاری کنیم که خانواده ها را در این زمینه روشن کنیم بسیاری از مشکلات  قابل حل است.

ایشان در پایان بر لزوم مراقبت بیشتر در زندان ها یادآورشدند: باید باید مراقب رد و بدل شدن مواد مخدر در زندان باشید؛ نباید با سهل انگاری در زندان ها باعث این مراودات شوید؛ خوشبختانه مسئولین این بخش در کشور اراده خوبی برای حل این مشکلات دارند که امیدواریم موفق شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha