پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله صافي گلپايگاني در ديدار با سردار مومنی دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر

حوزه/ حضرت آیت الله صافي گلپايگاني گفتند:علما، سخنرانان و مسئولان كشور بايد در زمينه مبارزه با مواد اطلاع رساني كنند و به مردم بگويند كه چه خطر بزرگي در كمين آنان است، اين امر از وظايف ديني ما است و اگر كوتاهي كنيم در پيشگاه خداوند مسئول هستيم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافي گلپايگاني امروز در ديدار با سردار مومنی دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدرکه در بیت معظم له در قم برگزار شد گفتند: مبارزه با مواد مخدر از وظايف ديني است و اگر اين مبارزه صورت نگيرد جوانان اين مرز و بوم از دست مي‌روند.

ایشان  افزودند: خطراتي كه در كشور افغانستان از حيث مواد مخدر وجود دارد، بسيار مهم است و كشورهاي ديگر ممكن است از آن تاثير بپذيرند.

معظم له بيان داشتند: مواد مخدر معضلي جهاني است و بايد به‌طور جدي با آن مبارزه كرد، به طوري كه هيچ مواد مخدري از افغانستان وارد كشورمان نشود.

اين مرجع تقليد گفتند: علما، سخنرانان و مسئولان كشور بايد در زمينه مبارزه با مواد اطلاع رساني كنند و به مردم بگويند كه چه خطر بزرگي در كمين آنان است، اين امر از وظايف ديني ما است و اگر كوتاهي كنيم در پيشگاه خداوند مسئول هستيم.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني بر انجام كارهاي فرهنگي و تبليغي عليه مواد مخدر تاكيد كرد و افزودند: آموزه‌هاي ديني نيز نقش مهمي در حوزه پيشگيري از اعتياد و افزايش آگاهي مردم دارند و اگر جنبه‌هاي ديني مردم تقويت شوند، در اين حوزه موفق خواهيم شد. 

ایشان تصریح کردند: مبارزه با مواد مخدر كار بزرگ و با اهميتي است، شما با نجات شيعيان، اسباب خوشحالي امام زمان ارواحنا فداه را فراهم مي‌كنيد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha