پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

​حوزه/ نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: حقوق بشر آمریکایی به معنای فروش اسلحه در جهان و ایجاد درگیری در بین کشورهای دنیاست، لذا این جنایتها که در پوشش حقوق بشر انجام می شود باید به گوش جهانیان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی « حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام مقطم رهبری» که در سالن فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز زمان آن رسیده است که تمام جهان اسلام با وحدت واقعی و عملی در مقابل دشمنان دین اسلام بایستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ضرورت های جهان اسلام این است که مسلمانان که بخش اعظمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند به خود بیایند، البته رسیدن به این مرحله نیازمند بینش مسلمین و دشمن شناسی آنان است.

وی با اشاره به اینکه دموکراسی واقعی در دین اسلام است، افزود: رسول اکرم(ص) را باید اولین پرچمدار دفاع از حقوق بشر عنوان کرد، زیرا ایشان به انسان کرامت و بزرگی بخشید.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: اگر نگاهی به پرونده سیاه آمریکا داشته باشیم به خوبی متوجه جنایات این کشور در خاورمیانه و کردستان عراق می شویم که این است حقوق بشر آمریکایی!!.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی به معنای فروش اسلحه در جهان و ایجاد درگیری در بین کشورهای دنیاست، لذا این جنایت ها که در پوشش حقوق بشر انجام می شود، باید به گوش جهانیان برسد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود بیان داشت: برخلاف آنچه که در رسانه های معاند تبلیغ می شود، اسلام مکتبی است که به جان انسان حرمت می‌گذارد و برای آن ارزش قائل است، اما دیدگاه استکبار جهانی خونریزی و جنگ در بین ملت های دنیاست که این نوعی تفکر و نگاه نژادپرستانه است.

ماموستا رستمی اظهار داشت: امروز با وجود جمهوری اسلامی بهترین فرصت برای عملی کردن وحدت به معنای واقعی کلمه در جهان اسلام است، لذا باید در این راه بتوانیم ثابت قدم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha