جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بت پرست تر از همه بت پرستان، خودپرستانی هستند که در همین کشور از ستمگران حمایت می کنند، گفت: برای انسان شرم آور است که بیش از ۵۰ کشور اسلامی، از دور ظلم هایی که بر انسانها و مسلمانان می شود را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان هنری مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: حرکت اربعین به عنوان سمبلیک یک حرکت بسیار مقدس بر اساس عقل و عدل و ایثار و محبت است که در مقابل جبهه ظلم و آدم کشی شکل گرفته است.

وی افزود: پیاده روی اربعین چه برای کسانی که توفیق می یابند و چه برای واماندگان فرصتی خیلی گرانبهاست و باید آن را غنیمت شمرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از تاثیرگذارترین زبان ها برای بیان حق، زبان هنر است، بیان داشت: ما امروز در مقابل انسان های دیوانه ای قرار گرفتیم که برای جهان بشریت آفت شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی متذکر شد: تنها چیزی که امروز لازم است، بیدار کردن مردم است و اگر مردم بیدار شوند خودشان همه کارها را انجام می دهند.

وی با اشاره به آیاتی از قران کریم عنوان کرد: در قرآن آیاتی در خصوص دوران جاهلیت اول آمده است و این یعنی جاهلیتی بعد از این خواهد آمد که پیش از ظهور حضرت مهدی(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جاهلیت یعنی هیچ قانونی وجود ندارد و ما با این دوران معاصریم، گفت: برای انسان شرم آور است که بیش از 50 کشور اسلامی، از دور ظلم هایی که بر انسانها و مسلمانان می شود را تماشا می کنند و همه بی اعتنا و ساکتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: 70 سال است که رژیم اسرائیل، فلسطین را اشغال کرده و برخلاف همه قوانین و اصول، ترامپ رئیس جمهور آمریکا حق 7 میلیون آواره را تضییع کرد و جاسوسخانه خود را به قدس منتقل کرد.

وی تصریح کرد: از آن روز حدود 34 جمعه می گذرد که مردم هر هفته یک راهپیمایی مسالمت آمیز داشتند و در این راهپیمایی ها 25 هزار نفر زخمی و حدود 200 تا 250 نفر شهید شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: شما هنرمندان با هنرتان باید این سکوت مرگبار را بشکنید و در طول سال بنشینید و طرح دهید که چگونه می شود مردم را با این ننگ آشنا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه این فرصتی طلایی است و اجر و ثواب شما بیش از افرادی است که در زمان ظهور خواهند بود، افزود: هر صبح که از خواب بیدار می شوید باید ببینید چه طرحی برای بیدار کردن این مردم خفته دارید.

وی مطرح کرد: انگیزه شما مقدس است و اربعین نباید در اربعین خلاصه شود، زیرا هر روز اربعین است چون این حرکت منحصر به شیعه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: بت پرست تر از همه بت پرستان، خودپرستانی هستند که در همین کشور از ستمگران حمایت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: خیلی ها تلاش می کنند مردم را سرگرم کنند حتی روزنامه دولتی ما در وصف شراب مطلب می نویسد و همه این حرف ها برای این است که مردم سرگرم شوند و به خواب بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha