پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ زهیر جعید

حوزه/ رئیس جبهه عمل اسلامی لبنان، ایران را تنها کشوری که از خطوط قرمز استکباری یعنی مبارزه و غلبه بر اسرائیل گذشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید، رئیس جبهه عمل اسلامی لبنان، امشب در اختتامیه سید و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران گفت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی اصرار دارد که مسلمانان را گردهم بیاورد و بر وحدت تاکید کند.

وی افزود: خوشبختانه محور این کنفرانس، وحدت اسلامی است؛ امیدواریم که با مشارکت همه مسلمانان توطئه های دشمنان خنثی شود؛ ایران همیشه در مقابل این توطئه ها می ایستد، ولی متاسفانه برخی از کشورهای عربی علیه فلسطین توطئه می کنندو به دنبال معامله قرن هستند تا مساله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

رئیس جبهه عمل اسلامی ایران بیان کرد: طرح آمریکایی و صهیونیستی جدایی سازی ملت اسلام و ایجاد داعش است؛ آنها تنها شیعه را هدف قرار نمی دهند، بلکه به اهل سنت هم رحم نمی کند؛ ایران امروز بزرگترین مقابله کننده با این دشمنان است؛ ملت ایران در این تحریم ها و تنگ های سیاسی به سر می برد ولی از خط قرمزهای دشمنان عبور کرده است.

وی گفت: ایران اسلامی بود که راه مقاومت را در جهان اسلام پیش برد و امروز این خط قدرت گرفته است و حزب الله و مقاومت اسلامی فلسطین هیمنه اسرائیل را به چالش کشیدند.

رئیس جبهه عمل اسلامی بیان کرد: فلسطین کشوری مسلمان است و ایران نیز در کنار آن ایستاد؛ ایران اسلامی بر طبل شیعه بودن خود نکوبید بلکه امام انقلاب اعلام کرد که انقلاب ما انقلاب اسلامی است.

شیخ زهیر جعید اظهارکرد: ما به اینکه ما را به خط مقاومت منتسب می کنند افتخار می کنیم؛ دشمنان سعی می کنند که ما را صفوی شده بنامند و سعی می کنند با چنین بحث هایی همگان را از اصل منحرف کنند؛ به جهت انتساب به ایران و امام خامنه ای افتخار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha