پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سایت اسلام پلاس

حوزه/ معاون پژوهش موسسه ائمة الهدی گفت: سایت اسلام پلاس بر پایه انگلیسی برنامه ریزی شده است و از شش بخش قرآن، حدیث، مقالات، کتابخانه، چند رسانه و پرسش و پاسخ تشکیل شده است که فقط بخش احادیث ۸ زبانه اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی بخشیان معاون پژوهش موسسه ائمة الهدی پنج شنبه شب در مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس در مجتمع امین قم گفت: تولید محصول در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه تهیه محتوا، کار ساده ای نیست.

وی افزود: سایت اسلام پلاس بر پایه انگلیسی برنامه ریزی شده و از شش بخش قرآن، حدیث، مقالات، کتابخانه، چند رسانه و پرسش و پاسخ تشکیل شده است که فقط بخش احادیث 8 زبانه اداره می‌شود.

معاون پژوهش موسسه ائمة الهدی خاطرنشان کرد: 60 ترجمه متفاوت با بیست زبان رسمی در این سایت برنامه ریزی شده است.

وی افزود: لازم است بیان کنم که اسلام پلاس با رابط کاربری خوبی طراحی شده که می‌توان با گوشی هوشمند از محتوای سایت به‌راحتی استفاده کرد.

حجت الاسلام بخشیان اظهار داشت: انتخاب احادیث اخلاقی و اجتماعی و با قابلیت های سه گانه موضوع بندی، جستجو و پکیچ محتوایی از قابلیت های بخش احادیت اسلام است.

وی در پایان گفت: در فضای مجازی نمی‌توان گفت که آخرین کار را انجام داده ایم و ما نیاز به بیان انتقادات و پیشنهادات دوستان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha