پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 470416
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
خطرات زندگی

حوزه/ به همت یکی از محققین و پژوهشگران حوزهٔ علمیهٔ قم، کتاب «زندگی در خطر» با موضوع آشنایی با مضرات محصولات تکنولوژی، از سوی انتشارات «نَشرا» منتشر و روانهٔ بازار شد.

نویسندهٔ کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: این کتاب با هدف گردآوری تمام چیزهایی که برای زندگی انسان خطرناک و مضر است، چه این خطر به تکنولوژی و پیشرفت ناقص بشر، چه به انحرافات قدیمی و جاهلانه، چه به استفادهٔ اشتباه از برخی چیزها، مثل برخی میوه‌ها و ادویه‌جات مرتبط باشد و چه اینکه به برخی گناهان مرتبط باشد که هم ضرر زیاد دارد و هم انحراف از طبع خدادادی و قانون اولیهٔ آفرینش است.

حجت‌الاسلام‌ سید ستار مهدیزاده افزود: هدف ما ایجاد بدبینی به تمدن نیست، چون تمدن کنونی تمام عرصه‌های زندگی ما را تحت تصرف خود درآورده و آگاهی‌بخشی هدف دیگر تألیف این اثر است.

وی با اشاره به کتاب «زندگی در خطر»، گفت: این کتاب 429 صفحه‌ای، در 9 فصل و با موضوعاتی ازجمله « فناوری نانو»، «خوردنی‌ها»، «مواد شیمیایی»، «خودارضایی»، «لوازم بهداشتی»، «مشروبات الکی»، «مواد مخدر»، «آلودگی هوا، آب و محیط زیست»، و «امواج»، صدها مطلب خواندنی دیگر را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

این محقق و پژوهشگر حوزهٔ علمیهٔ قم ادامه داد: بهره‌گیری از آیات، روایات و به‌روزترین نظرات و فتاوای مراجع معظم تقلید متأخر و متقدم، از جمله ویژگی‌های این کتاب است.

حجت‌الاسلام‌ مهدیزاده اظهار داشت: «آثار مخرب میدان‌های الکترومغناطیسی بر انسان»، «ارتباط سرطان با مشاغل صعنت برق»، «زندگی الکترونیک و آثارش»، «عوارض تلویزیون سه‌بعدی»، «راه حل‌های جلوگیری از صدمات جسمی بازی با رایانه»، «مواد مخدر و اعتیاد به آن از دیدگاه اسلام»، «نظر امام زمان(عج) در مورد مواد مخدر»، «نقش روحانیت در مبارزهٔ با مواد مخدر»، «حاملگی و شیردهی»، «انواع گیاهان روان‌گردان» و «تأثیر الکل بر بدن»، ازجمله مطالب خواندنی این کتاب می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید و سفارش کتاب، علاوه‌بر تماس با شمارهٔ «09199719717»، به نمایندگی‌های فروش این کتاب به نشانی ذیل مراجعه کنند:

  1. قم– پاساژ قدس– طبقهٔ همکف - انتشارت یس– پلاک 87؛ با شمارهٔ تماس 09125532265 آقای سلطانی.
  2. قم– پاساژ قدس– طبقهٔ همکف– نشر بختیاری– پلاک 96؛ با شمارهٔ تماس 09196491554 آقای سیدنژاد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha