جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/مدیر سابق حوزه علمیه استان سمنان گفت: روزی که بنده حوزه علمیه استان را تحویل گرفتم در آموزش رتبه ۲۹ کشور بودیم، امروز در واقع دومین مدیریت استانی در کشور در حوزه آموزش هستیم و در استان تا پایه ۶ بیشتر نداشتیم اما امروز تا پایه ۱۰ داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان،حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد، در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان سمنان، اظهار داشت: از همه کسانی که در این مدت ما را همراهی کردند تشکر دارم.

مدیر سابق حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: بالاترین توفیق برای من خدمت به طلاب بود و بالاترین ارزش و توفیق را خدمت به طلاب می دانستم و نمیدانم چه گناهی را مرتکب شده ام که خداوندمتعال بنده را از خدمت به طلاب کنار گرفت و در دوره آیت الله اعرافی بهترین دوره مدیریت حوزه علمیه بود.

وی افزود: روزی که بنده حوزه علمیه استان را تحویل گرفتم در آموزش رتبه ۲۹ کشور بودیم، امروز در واقع دومین مدیریت استانی در کشور در حوزه آموزش هستیم و در استان تا پایه ۶ بیشتر نداشتیم، اما امروز تا پایه ۱۰ داریم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز در استان ۵ درس خارج تائیده گرفته است و سه مرکز تخصصی کلام، تبلیغ و تفسیر را در استان داریم؛ امتحانات شفاهی به استان واگذار شده و در وضعیت آموزشی در مرحه ای قرار داریم که قم هم از ما اعلام رضایت کرده است.

وی تصریح کرد:مرکز تخصصی حوزه تا قبل از حضور بنده در این استان مطرح نبود اما امروز 3 مرکز تخصصی کلام در سمنان، تفسیر در دامغان و تبلیغ در شاهرود مطرح شد و در حال فعالیت هستند و سفیران هدایت نیز راه‌اندازی شده است.

مدیر سابق حوزه علمیه استان سمنان گفت: حوزه علمیه سمنان ۱۳ مدرسه دارد که یک هزار طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستندو 170 مبلغ اعم از طرح هجرتی، امین و مشاوره مذهبی در روستاها در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha