پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 471337
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
خبر گزاری حوزه

حوزه نشست سیاسی بصیرتی «۱۴۰۱ هجری شمسی، سال سقوط اسرائیل» در نمازخانه مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی در نشست سیاسی بصیرتی «1401 هجری شمسی، سال سقوط اسرائیل»، در مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) برگزار شد، با اشاره به این که قرآن کریم، مخزن اسرار الهی  است و هیچ کلمه و جمله ای بدونه دلیل در آن ذکر نشده است ابراز داشت: قرآن کریم همچون  پازل و چیدمان بزرگ تصویری است که نمی توان از آن هیچ حرفی را حذف، اضافه و یا جابه جا کرد؛ چرا که تمام ساختار جمله ای در قرآن کریم بر اساس یک دلیل و حکمت ذکر شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین جنبه اعجازی قرآن پیشگوئی‌های آن است. اخبار قرآن کریم از غیبیات، شگفت‌آور ترین بعد کتاب کریم الهی است. که برخی از آن حوادث در زمان تعیین شده اتفاق افتاده و برخی نیز ان شاءالله در آینده نزدیک در زمان تعیین شده اتفاق خواهد افتاد. لذا از چیدمان این حوادث در کنار هم هر خواننده خردمندی به این نتیجه می‌رسد که خداوند در قالب این داستان های گوناگون در پی پرده برداری از راز بزرگ دیگری است.

حجت الاسلام حسینی گفت: خداوند بزرگ با قدرت نمائی تمام، نه تنها مسئله زوال اسرائیل در قالب تمثیل بیان کرده و برای اصحاب درایت با زبان اشارت و با زبان متقن ریاضی و با استفاده از ارزش‌های عددی و معادلات ریاضی براین اشارات و برداشت‌ها چنان صحه گذاشته است که اگر در متن قرآن برآن تصریح می‌کرد از این صریح تر و بلیغ تر  نمی توانست باشد. 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مغلوبیت این رژیم غاصب در برابر حماس در می یابیم که اسرائیل از اوج اعتلای خود که در زمان جنگ های 6 روزه داشت، افتاده و در حال حاضر حتی توان دو روز مقاومت را هم ندارد.

حجت الاسلام حسینی، در پایان خاطرنشان ساخت: امروزه شاهد افول  و زوال رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم که به این امر نیز همه مقامات رژیم غاصب اذعان دارند،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha