چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
دهه فجر

حوزه/ نشست کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در مدیریت حوزه علمیه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، نشست کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در مدیریت حوزه علمیه مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون فرهنگی و تبلیغ حوزه علمیه مازندران در این جلسه با اشاره به این که دهه چهارم انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در همین راستا باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تبیین دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب بهره گرفته شود.

وی با بیان این که دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب همه توان خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی ناکارآمد جلوه دهد، افزود: در همین راستا تبیین چهار دهه خدمات صادقانه و ارزشمند نظام اسلامی برای مردم بزرگ ایران اهمیت بسیاری دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه مدارس علمیه باید برنامه مدونی برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای دفاع از خدمات ارزشمند انقلاب در عرصه های مختلف است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این انقلاب با عظمت با حضور در صحنه مردم و پرچم داری روحانیت معظم به پیروزی رسیده است، بیان داشت: اما دشمنان در تلاش هستند نقش روحانیت را در پیروزی و استحکام انقلاب نادیده بگیرند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که روحانیت در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب پیشگام بوده، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ روحانیت در جریان نهضت انقلاب و همچنین سایر صحنه ها بسیاری از توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایجاد فضای بدبینی نسبت به انقلاب یکی از توطئه های دشمنان در آستانه دهه چهارم است، تصریح کرد: در همین راستا دشمن می کوشد جایگاه روحانیت را میان مردم تضعیف کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که همراهی مردم و روحانیت موجب پیروزی نهضت انقلاب اسلامی شد، افزود: امروز نیز این تعامل و پیوند عمیق مهم ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای روحانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: همچنین دعوت از شخصیت های انقلابی به منظور سخنرانی در مدارس علمیه در دستور کار کمیته برگزاری بزرگداشت دهه چهارم انقلاب قرار دارد.

وی، اعزام کاروان نور و جهادی طلاب و روحانیان به روستاها، فضاسازی در مدارس و مساجد، حضور پررنگ طلاب و روحانیان در جشن های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، اکران فیلم های انقلابی در مدارس علمیه و برگزاری مسابقه با بهره گیری از منشور روحانیت امام خمینی(ره) را از جمله مهم ترین برنامه های حوزه علمیه استان در ایام دهه فجر اعلام کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha