سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در رابطه با کم‌کاری بانک ملی نسبت به پرداخت حقوق‌های کارکنان گروه ملی، تصریح کرد: قطعا با مسئولانی که کم لطفی کردند، برخورد می‌کنیم، از جمله مسئول بانک ملی که مالک گروه ملی شده نیز برخورد جدی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری طلاب و افتتاح ساختمان جدید مسجد سیدالشهداء(ع) شهر اهواز، با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم در آب‌گرفتگی‌های اخیر، اظهارداشت: حتماً در رابطه با اصلاح فاضلاب شهری و عدم ورود آب به منازل مردم باید اقدامی عاجل و فوری صورت گیرد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به مشکلات کارکنان گروه ملی فولاد، گفت: نمی‌دانم مشکل عزیزان گروه ملی چه گره عجیبی است! مردم بدانند که مسئولان به دنبال حل مشکلات بوده و بنده نیز با همه توان به دنبال رفع مشکلات آنها هستم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در رابطه با کم‌کاری بانک ملی نسبت به پرداخت حقوق‌های کارکنان گروه ملی، تصریح کرد: قطعا با مسئولانی که کم لطفی کردند، برخورد می‌کنیم، از جمله مسئول بانک ملی که مالک گروه ملی شده نیز برخورد جدی خواهم کرد.

آیت الله موسوی جزایری، ادامه داد و گفت: ما با همه آن‌هایی که مسبب این مسأله هستند، تسویه‌حساب می‌کنیم و مردم بدانند ما پشتیبان مستضعفین هستیم و سر سوزنی هم‌وطنان محروم و زحمت‌کش خود را کنار نخواهیم زد.

وی در پایان نصیحتی پدرانه به معترضین و کارکنان شرکت گروه ملی داشت و بیان کرد: به همه معترضین اعلام می‌کنم «به حرف آن‌هایی که تحریکشان می‌کنند» گوش ندهند؛ چراکه ما با جدیت پیگیر مطالبات آنها هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • / IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    بله، معترضین رو تحریک میکنند برن جلوی حوزه علمیه آقای جزایری شعار اسلامو پله کردید ما رو ذله کردید بدن، حالا علما مخصوصاً ... بگه ورود و دخالت طلبه ها در سیاست باعث کاهش محبوبیت علما میشه
  • سعید IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    ان شاء الله تعالی
  • مومنی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    کاش یکی پیدا میشد هم با شماها برخورد میکرد هم با اونها
  • علیپور IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    خخخخ
  • بابک بهزادی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    کاسه داغتر از آش
  • علی فیض IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    سری قبل هم بانک ملی به کمک دولت اومد و کارخانه رو سر پا نگه داشت آدرس اشتباه ندین لطفا