سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری، شورای نگهبان را پاسدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر شورای نگهبان نبود دشمن با پول، تطمیع و ورود نفوذی‌ها می‌توانست افرادش را در مناصب مؤثر وارد کرده یا با تصویب قوانین مخالف اسلام و قانون اساسی، راه تضعیف و از بین بردن انقلاب را هموار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش ناظرین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شادگان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون چندصد هزار شهید عزیز و عصاره آمال مردم مسلمان و انقلابی است، اظهارداشت: در چهل‌سالگی انقلاب هر روز قله‌ای جدید فتح می‌شود و استکبار جهانی شکست خورده تر می‌شود.

وی ادامه داد: در عظمت این انقلاب همین بس که آمریکا اعتراف می‌کند ۷ هزار میلیارد دلار خرج کرده، اما چیزی به دست نیاورده و این مهم قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

شورای نگهبان تداوم و سلامت انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت اهواز، تصریح کرد: مخالفان انقلاب هر کاری که می‌توانستند به قصد ضربه انقلاب اسلامی انجام دادند، از تهاجم نظامی و فرهنگی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی، اما راهی از پیش نبردند و به حول و قوه الهی از این پس هم نخواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، شورای نگهبان را نگهبان تداوم و سلامت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر شورای نگهبان نبود دشمن با پول، تطمیع و ورود نفوذی‌ها می‌توانست افرادش را در مناصب مؤثر وارد کرده یا با تصویب قوانین مخالف اسلام و قانون اساسی راه تضعیف و از بین بردن انقلاب را هموار کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به اعضای حاضر در همایش، گفت: مشارکت شما ناظرین در جای‌جای کشور است که شورای نگهبان را یاری می‌دهد، وگرنه ۱۲ نفر شورای نگهبان که نمی‌توانند به‌تنهایی همه کشور را مورد بررسی قرار دهند.

موفقیت‌های کشور به برکت ولایت‌فقیه است

وی با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه همواره هدف حمله استکبار و بدخواهان انقلاب بوده، تصریح کرد: هرچه موفقیت و پیشرفت داشتیم به برکت وجود ولایت‌فقیه بوده و شورای نگهبان نیز پاسدار نعمت بزرگ انقلاب و رهبری است.

بیکاری؛ مشکل فراگیر خوزستان

امام جمعه موقت اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه ضعف مدیریت موجب رنج جامعه شده است، گفت: بیکاری مشکل فراگیری در استان خوزستان بوده و این ما هستیم که باید چاره‌اندیشی کنیم.

لزوم جایگزین کردن مدیران ضعیف و تنبل با جوانان پر انرژی و انقلابی

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با تأکید بر لزوم جایگزین کردن جوانان پر انرژی و انقلابی به جای مدیران ضعیف و تنبل، از رفتار غلط برخی مدیران غیر بومی، انتقاد کرد و اظهار داشت: پدیده مدیران پروازی و استخدام افراد غیر بومی در خوزستان منزجر کننده است! جوانان تحصیل‌کرده ما به دنبال کار می‌گردند، اما فلان مدیر پروازی می‌آید و نیروها را هم از شهر و فامیل خود به آن شرکت می‌آورد.

معامله‌گری برخی نمایندگان مجلس پسندیده نیست!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان، با بیان اینکه نمایندگان باید به وظایف قانونی خود از جمله نظارت بر اجرای قانون عمل کنند، گفت: معامله‌گری و دخالت در امور دیگران توسط برخی نمایندگان مجلس پسندیده نیست.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha