شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیین رونمایی از کتاب «تاریخ تشیع در خوزستان»

حوزه/ کتاب «تاریخ تشیع در خوزستان» با حضور جمعی از فرهیختگان و روحانیون اهوازی، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کتاب «نیم‌نگاهی به تاریخ تشیع در خوزستان»، اثر عبدالکاظم علی نژاد، شامگاه چهارشنبه با حضور علما، روحانیون، اساتید دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان اهواز، در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ویژه حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی برگزار شد، بر لزوم توجه به مفاخر و پیشینه تاریخی خوزستان به‌ویژه کلان‌شهر اهواز، در پاسخ‌گویی به شبهات برخی فرق و گروه‌های معاند، تأکید شد.

در این آیین، مسلم رحیمی، از ضرورت معرفی مفاخر خوزستان در رسانه ملی و رسانه‌های چندگانه سخن گفت و تأکید کرد: با توجه به فضای تبلیغاتی دشمن، لازم است که چنین کتبی میان مردم به‌ویژه جوانان خوزستان ترویج شود.

همچنین حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه خوزستان مهد علما، اندیشمندان و فقهای برجسته تاریخی است، تصریح کرد: نخبه نگری، شخصیت محوری و معرفی توانمندی‌های علمی، فکری، فقهی، ادبی و سیاسی خوزستان توسط دکتر علی‌نژاد حرکت بسیار ماندگاری است که قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی تصریح کرد: نویسنده کتاب «تاریخ تشیع در خوزستان» با مستندات خوب و اسناد متقنی که برای این کتاب جمع آوری کرده، توانسته در تقویت مبانی اعتقادی خوزستان در عرصه تشیع مؤثر باشد.

لازم به ذکر است، کتاب «تاریخ تشیع در خوزستان» به قلم عبدالکاظم علی‌نژاد، با شمارگان یک هزار نسخه، از سوی مؤسسه بوستان کتاب، چاپ و منتشر شده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha