جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نجف لکزایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بیش از ۲۰۰ اثر از هفته پژوهش سال قبل تا امسال توسط دفتر تبلیغات منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین نجف لکزایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که در سالن همایش غدیر برگزار شد، اظهار کرد: برای رویکرد ما درحوزه پژوهش طی سال های اخیر تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات بر اساس رسالت انبیا الهی که تزکیه و تعلیم بوده، بخش های خود را ساماندهی کرده است؛ گفت: چندین سال است که بر توانمند سازی و اسلامی سازی در حوزه با رویکرد حل مسئله تأکید شده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  خاطرنشان کرد: همه قسمت های دفتر امروز برای یک بسته از مسائل اهتمام دارند و به سمت پاسخگویی به مسائل جامعه حرکت می کنند.

وی گفت: چاپ نخست حدود 210 اثر از هفته پژوهش سال قبل تا امسال توسط دفتر تبلیغات در این نمایشگاه رونمایی شده و این غیر از فعالیت هایی است که در عرصه مجلات و پاسخ به پرسش ها انجام گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین لکزایی گفت: هر روز این  نمایشگاه از 8 صبح تا 21 در مرکز همایش های غدیر میزبان علاقه مندان است.

وی با بیان اینکه نشست های علمی و کرسی های علمی در این مدت برگزار می شود افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته انسجام و شور بیشتری دارد و علی رغم وجود مشکلات اقتصادی، منشورات و آثار تولیدی ما با وجود مشکلات افتصادی نه تنها کم نشده بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    رب اثر لیسا لها اثر.لطفا از بودجه مصرفی آن دفتر هم بگوئید.آیا آن دفتر شریف در این 40 سال یک اثر مثل آثار شهید مطهری بیرون داده که اگر امام0ر ح)زنده بود باخیال راحت بفرماید آن اثر بلا استثنا خوب و مفید است؟یابیت المال را آنهم در امور فرهنگی صرف بازیهای بی خاصیت سیاسی کرده است مثل انتشار تفسیر آقای ...؟