سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت: بعضی از کشورهای عربی در حال خیانت به فلسطین هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین، گفت: مسئله فلسطین مسئله اساسی امت اسلامی است و بعضی از کشورهای عربی بخاطر فشارکشورهای اروپایی نسبت مسئله فلسطین درحال خیانت کردن است اما بعضی از کشورهای اسلامی و امت اسلامی با تمام فشارهای داخلی و خارجی با قدرت با مردم فلسطین ایستاده اند و ما هم موضع گیری که بنیانگذار پاکستان و علامه اقبال نسبت به فلسطین داشتند ایستاده ایم.

وی افزود: تا زمانی ملسمانان باهم متحد نشوند، امت اسلامی ضعیف و دشمن قوی تر خواهد شد و برای همین قبل از هر اقدامی اول باید برای اتحاد امت اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران نسبت به فلسطین را تحسین کرد و گفت: کشورهایی مانند ایران در علیه رژیم صهیونیستی با تمام قدرت ایستادند قابل تحسین و قدردانی است.

دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان در ادامه اظهار داشت: پاکستان به اسم اسلام به وجود آمد و هنوز هم مردم پاکستان رژیم صهیونیستی را قبول نکردند و دولت هم باید در سطح بین الملل هم موضع قاطع خود نسبت به رژیم صهیونیستی را به روشنی اعلام کند.

وی همچنین سخنرانی عضو مجلس ملی پاکستان در مورد حمایت از اسرائیل را نگران کننده دانسته و خواستار پیگیری این قضیه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha