جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
سهرابی

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: موفقیت و توسعه پژوهش در بین طلاب نیازمند گسترش رویکرد پژوهش محوری در مدارس است، یعنی نگاهی مبتنی بر پژوهش نسبت به موضوعات گوناگون.

زهرا سهرابی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان ضمن تبریک هفته پژوهش، گفت: هفته پژوهش یادآور تلاش های عالمان و دانشمندانی است که حافظ ارزش ها  و اعتقادات دینی  شدند.

وی با بیان این که موفقیت و توسعه پژوهش در بین طلاب نیازمند گسترش رویکرد پژوهش محور در مدارس است، یعنی نگاهی مبتنی بر پژوهش نسبت به موضوع های گوناگون، افزود: در مدارس علمیه خواهران و مراکز تخصصی این نگاه در حال شکل گیری است چراکه اگر چنین نباشد آموزش دچار خمودی خواهد شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به رویکرد مدرسه محوری مرکز مدیریت، اظهار کرد: مدارس علمیه استان اصفهان برنامه های متنوع و متعددی را در هفته پژوهش اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های هفته پژوهش مدارس علمیه خواهران اصفهان، گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست های علمی پژوهشی مسابقات، اردوهای علمی، دیدار برترین های پژوهشی با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس از برنامه های اجرایی مدارس در هفته پژوهش است.

سهرابی ادامه داد: از دیگر برنامه های این هفته را نشست هم اندیشی معاونین پژوهش استان با عنوان باز آفرینی و رسالت علمی فرهیختگان، ارائه روزانه مطالب وسخنان بزرگان، مصاحبه با برگزیدگان جشنواره استانی علامه حلی عنوان نمود.

وی خاطر نشان کرد: مدارس علمیه استان اصفهان دارای قابلیت های پژوهشی متعددی هستند که با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت مدیران مدارس، ظهور و بروز بیشتری خواهند داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: هفته پژوهش زمان مناسبت برای مطرح شدن تلاش ها در زمینه پژوهش است و امیدواریم روز به روز به این قوت و توانمندی افزوده شود و ما به عنوان خدمتگزاران سربازان امام زمان(عج) بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha