جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی

حوزه/ نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزوی با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‎های علمیه در مصلی قدس قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه پنجمین  نمایشگاه دستاوردهای  علمی مراکز و واحد های پژوهشی حوزوی، امشب با حضور مدیر حوزه‎های علمیه، معاونین مرکز مدیریت، مدیران نهادهای پژوهشی حوزه و پژوهشگران در محل مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشاء و پس از مدیحه سرایی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) در مصلی قدس قم برگزار شد، حجتالاسلام والمسلمین میرمعزی معاون پژوهش حوزه‎های علمیه به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت های این معاونت پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به نامگذاری هفته پژوهش و فعالیت‏ های صورت گرفته در این هفته از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی به عنوان گامی در خصوص ارایه فعالیت های فاخر حوزه در عرصه های مختلف و همدلی مراکز پژوهشی در این عرصه نام برد.

پس از سخنان وی نیز آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه  به ذکر مباحثی پیرامون بایسته های توسعه پژوهش در نظام حوزوی تاکید کرد.

گفتنی است: پس از سخنرانی آیت الله اعرافی و با حضور  مدیران و فعالان مراکز پژوهشی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی در مصلای قدس آغاز به کار کرد.

خاطرنشان می شود این نمایشگاه با حضور 60 موسسه و مرکز پژوهشی و در سه بخش دستاوردها، دستاوردهای فاخر چهل ساله و پژوهش های حوزویان در عرصه انقلاب اسلامی برپا شده است و تا 30 آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلی قدس قم، میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha