شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در مدرسه عالی فقه و اصول- حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه از حضور ۶۰ مرکز پژوهشی حوزوی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی امشب در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علمی واحد های پژوهشی حوزوی که در مصلای قدس برگزار شد گفت: هفته پژوهش در حوزه با نامگذاری روزهای هفته با توجه به اهمیت و نیازها و ضرورت‌ها در حال برگزاری است.

وی افزود: در این هفته برنامه‎های مختلفی در عرصه‎های علمی و پژوهشی برگزار شده و خواهد شد؛ در همین راستا نمایشگاه هفته پژوهش، ویژه مراکز پژوهشی حوزه با حضور مراکز تخصصی برپا شده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه بیان کرد: در همین راستا این نمایشگاه در سه بخش عمده برپا شده است؛ بخش اول شامل؛ موسسات پژوهشی حوزه است که در این راستا پس از دعوت از 80 مرکز پژوهشی، 60 مرکز علمی در این نمایشگاه شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی یادآورشد: بخش دوم، شامل؛  دستاوردهای پژوهشی در عرصه علوم انسانی و اسلامی است که به همت دبیرخانه انجمن های علمی حوزه و مشارکت نهادهای علمی آثار فاخر و برگزیده حوزه که حائز رتبه های برتر در بخش های مختلف شده اند به نمایش گذاشته شده است.

وی در تشریح این بخش نیز گفت: این بخش در 18 رشته خاص تنظیم شده است و 3 هزار کتاب نیز که این ویژگی ها را داشتند در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است؛ بخش سوم شامل بخش انقلاب اسلامی و آثار حوزویان در خصوص انقلاب اسلامی است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه اظهارکرد: در این نمایشگاه نشست های علمی و پژوهشی برگزار می شود که امروز اولین نشست برگزار شد و فردا و روزهای بعد نیز نشست های تخصصی با حضور اندیشمندان حوزوی برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود:پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علمی واحد های پژوهشی حوزوی (مشکات۵) از امروز آغاز و تا 30 آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلی قدس قم میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha