جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فراهانی معاون فرهنگی وزارت بهداشت

حوزه/ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت معرفی آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی به جامعه نخبگانی گفت: در محصولات دفتر تبلیغات اسلامی تفکر و اندیشه ورزی موج می زند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمدرضا فراهانی رئیس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت" در بازدید از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: از گذشته با این دفتر آشنا هستم اما حقیقتاً این بار اولین دفعه ای است که از نمایشگاه دستاوردهای دفتر دیدن می کنم که خیلی متعجب شدم و کارهای خوبی انجام شده است.

وی گفت: بسیاری از کتاب های این نمایشگاه جالب بود و دلم می خواست که فرصت می داشتم و همه این آثار را می بردم و مطالعه می کردم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی باید خود و کارهایی که از سوی این نهاد حوزوی صورت گرفته را به جامعه نخبگانی، دانشگاه ها و حوزه معرفی کند تا مخاطبان آن آثار بتوانند استفاده کنند.

وی با بیان این که معرفی آثار احتیاج به اطلاع رسانی بیشتری از سوی دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد، افزود: اگر به وسعتی که آثار در این نمایشگاه به نمایش در آمده، بتواند در نمایشگاه های قرآن و کتاب به نمایش در آید، با توجه به مخاطبان میلیونی آن، می تواند در معرفی این دفتر اثرگذار و کمک کننده باشد.

فراهانی اظهار داشت: نقطه قوت این نمایشگاه، آن است که جامعه نخبگانی ما می تواند با دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی آشنا شود، چرا که به هر حال خروجی های دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد حاکمیتی حق مردم است و برگزاری این نمایشگاه خوب می باشد تا این آثار به جامعه مخاطب اطلاع رسانی شود و نقطه ضعفی هم در این نمایشگاه ندیدم.

وی گفت: می توان کارهایی کرد تا دفتر تبلیغات اسلامی مخاطبین بیشتری داشته باشد که محصولاتی که حاصل تفکر، اندیشه ورزی و پژوهش بوده، بیشتر در اختیار همه مردم قرار بگیرد.

رییس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت خاطرنشان کرد: مخاطبین این نمایشگاه می توانند جامعه نخبگانی و عموم مردم باشند و این که در این نمایشگاه مشاهده شد که برای اقشار سنی مختلف تولیداتی عرضه شده است، باید بیشتر معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha