شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه-۶

حوزه/ آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی ، به همت معاونت پژوهش حوزههای علمیه، در مصلای قدس قم دایر شده است.

بر اساس این گزارش: از جمله غرفههای فعال این نمایشگاه میتوان به غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد که با آخرین آثار و کتب خود در این نمایشگاه شرکت کرده است؛ کتب این غرفه از سال 96 تا کنون در موضوعات مختلف عرضه شده است.

قاعده حفظ نظام، تاثیر عرفان نظری بر نظام حکمت صدرایی، بنیاد تفکر سلفی و تغییر مذهب در ایران با نگاهی به دوران صفویه از کتبی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

از جمله آخرین کتب این پژوهشگاه می توان به چیستی انسان در اسلام، علم و اراده الهی، مکتب تاویلی و گفتمان وحی، اعجاز و تحدی، توحید ذاتی و وحدت وجود، راز خلقت و بقا، خداوند در حکمت و شریعت، روش شناسی حکم، تکاپو گر اندیشه ها، فقه و حقوق قراردادها و.. اشاره کرد.

خاطرنشان می شود: این نمایشگاه با حضور 60 موسسه و مرکز پژوهشی و در سه بخش دستاوردها، دستاوردهای فاخر چهل ساله و پژوهش های حوزویان در عرصه انقلاب اسلامی برپا شده است و تا 30 آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلای قدس قم، میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha