جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ مسئولین باید گرانی ها را مهار کنند، به فکر مردم باشند، بیشتر به مردم برسند. ممکن است، نتوانند همه مشکلات را مهار کنند؛ ولی تا جایی که می توانند باید برای رفع گرانی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب در دیدار مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در قم برخدمت رسانی بیشتر مسئولین به مردم تأکید کردند و گفتند: اگر مردم و مسئولین از سیره معصومین(ع) فاصله بگیرند، جامعه گرفتار مشکلات زیادی خواهد شد.

معظم له با بیان اینکه اسم کمیته امداد، کمیته امدادنیست؛ بلکه ملت داری است، بیان داشتند: رسالت این کمیته عمل و رفتار براساس سیره معصومین(ع) است و باید هم این گونه باشد.

ایشان افزودند: اهل بیت(ع) نسبت به مردم متعهد بودند، در رسیدگی به مردم، پیشقدم بودند. اگر مسئولین این گونه رفتار  کنند، نباید شاهد این همه گرانی، مشکلات اقتصادی و..باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید به داد مردم رسید؛ مردم ایران اسلامی خیلی نجیب هستند، این هم به دلیل ایمانشان است.  

معظم له بیان داشتند: قبلا تذکر دادیم، مسئولین باید گرانی ها را مهار کنند، به فکر مردم باشند، بیشتر به مردم برسند. ممکن است، نتوانند همه مشکلات را مهار کنند؛ ولی تا جایی که می توانند باید برای رفع گرانی تلاش کنند.

معظم له بیان داشتند: اگر درکشور با وجود این همه مشکلات،اتفاقی نیفتاده  به خاطر بزرگی مردم است و گرنه اگر ایمان نباشد، مشخص نمی شود در آینده چه اتفاقاتی بیفتد همانطور که الان در کشور فرانسه شاهد هستیم.

ایشان افزودند: مسئولین نباید مردم را از خود جدا بدانند،  بایدمتعهد باشند، برای رفع گرانی تلاش کنند.
313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha