پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادداشت بانوان

حوزه/ معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان تصریح نمود: ورود ذهن‌های پویا و پرسشگر در عرصه‌های مختلف یکی از نیازهای جامعه فعلی است که پاسخ به این نیاز در گِرو ارج نهادن به پژوهش و پژوهشگران است.

خانم طاهره صالحی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، گفت: در دنیای امروز دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه محسوب می‌شود که این امر جز با توسعه فرهنگ پژوهش که همان نگاه مبتنی بر پژوهش نسبت به موضوعات و مسائل است، میسر نمی‌شود.

وی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه تربیت پژوهشگر در حوزه‌های مختلف است، پژوهشگرانی که با نگاه کنجکاو و موشکافانه به پدیده‌ها، به دنبال پاسخ عمیق به چالش‌های موجود در جامعه باشند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان تصریح کرد: ورود ذهن‌های پویا و پرسشگر در عرصه‌های مختلف یکی از نیازهای جامعه فعلی است که پاسخ به این نیاز در گِرو ارج نهادن به پژوهش و پژوهشگران است و  باید شعار راهبردی «باز آفرینی آثار و نظریات علمی» را نصب‌العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha