جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه-۹

حوزه/حدود یکصد پایان نامه مربوط به به سطح سه و چهار در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی با عنوان "مشکات" عرضه شده است،

مریم صفا ،مسئول دفتر پشتیبانی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد 10 پایان نامه منتخب سطح 4 است که البته باید توجه داشت که ما دستاوردهای علمی یک سال اخیر را در این نمایشگاه برای بازدید عموم علاقه مندان و پژوهشگران قرار داده ایم و قطعاً پایان نامه های دانش آموختگان این نهاد حوزوی بسیار بیشتر از این ارقام است.

وی افزود: همچنین بیش از 30 عنوان کتاب نیز در غرفه جامعه الزهرا(س) قرار داده شده که عمدتاً چاپ دو سال اخیر یعنی از سال 95 به بعد به شمار می روند و شامل رشته هایی چون تفسیر علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه و کلام ، علوم تربیتی و سبک زندگی می شوند.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: به لطف الهی تاکنون بیش از یکصد و بیست عنوان کتاب از سوی انتشارات جامعه الزهرا(س) منتشر شده ، ضمن آن که پایان نامه ها نیز به چهار زبان فارسی، عربی ، انگلیسی و اسپانیولی می باشد.

وی بیان داشت: امسال به لطف الهی استقبال بهتری نسبت به سال گذشته از این نمایشگاه به عمل آمده ، هر چند که شاید با تبلیغات و اطلاع رسانی بهتر، جمعیت بیشتری از آن بازدید به عمل می آوردند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha