جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه-۷

حوزه/ ۱۵مجلد منشور حوزه و روحانیت به همت موسسه فرهنگی لوح و قلم در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی عرضه شده است.

حجت الاسلام مجتبی فرهادی، مسئول غرفه این موسسه در نمایشگاه مشکات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آثار علمی و پژوهشی این موسسه به طور خاص با محوریت بیانات مقام معظم رهبری می باشد به این گونه که به شکل تخصصی و مستندیابی ، فرمایشات معظم له را در عرصه های مختلف مورد توجه و بررسی قرار می دهد.

وی افزود: یکی از مهم ترین آثار این موسسه ، منشور حوزه و روحانیت است که در مجموع با احتساب فهارس، 15 جلد منتشر شده و این مجموعه به طور مرتب بر اساس فرمایشات نوین رهبر معظم انقلاب در حال به روز رسانی است.

حجت الاسلام فرهادی همچنین گفت: چندی پیش نیز کتاب فقه حکومتی که از موسوعه منشور حوزه و روحانیت برای نگارش آن استفاده شده به همت و تدوین حجت الاسلام و المسلمین علی خراسانی در این موسسه منتشر شده که در همین نمایشگاه نیز عرضه شده است.

وی با بیان این که امسال به همت موسسه لوح و قلم سه عنوان کتاب چاپ شده است، افزود: تاکنون با احتساب پژوهش های تدوین یافته حدود 50 عنوان کتاب و مقاله پژوهشی از سوی این موسسه منتشر شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha