شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس مقیم قم  با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ این مرجع تقلید گفتند: اگر سخنان پزشکان در مورد امراضی که در مورد سیگار کشیدن ایجاد می شود، درست است، پس چرا مجوز کشیدن سیگار در کشور صادر می شود؟ یا اینکه بگوییم سخنان پزشکان در امور امراض مرتبط با سیگار دروغ است؛ کدام حرف را باید باور کرد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور که در دفتر معظم له، در قم، گفتند: امروز با وجود سخنانی که در ارتباط با امراضی که با کشیدن سیگار و قلیان به وجود می آید، یا باید دور پزشکی را خط کشید؛ یا دور سیگار را.

این مرجع تقلید افزودند: اگر سخنان پزشکان در مورد امراضی که در مورد سیگار  کشیدن ایجاد می شود، درست است، پس چرا مجوز کشیدن سیگار در کشور صادر می شود؟ یا اینکه بگوییم سخنان پزشکان در امور امراض مرتبط با سیگار دروغ است؛ کدام حرف را باید باور کرد؟

ایشان خاطرنشان ساختند: وضعیت فعلی که اشخاصی گرفتار سیگار و قلیان هستند، مناسبت نیست؛ چراکه گرفتار امراض گوناگون خواهندشد؛‌ همچنین آ»ارهایی که درباره کشیدن سیگار و قلیان از سوی نسل جوان ارائه می شود، نگران کننده است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha