جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ راه مبارزه با استعمارگری دشمن به دست دولت ایران است؛ مسئولین نظام باید با جلوگیری از ورود دخانیات به کشور، جلوی استعمارگری دشمنان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار دکتر مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور با بیان اینکه موضوع دخانیات فتنه ای از سوی دشمنان است، گفتند: دلیل اینکه مرحوم میرزای شیرازی منع کردند و فتوا به حرمت دادند، چون متوجه نیت دشمنان شده بودند.

معظم له بیان داشتند: ایشان فهمیدند که دشمن از طریق دخانیات دنبال استعمارگری و ایجاد فقر در میان جامعه اسلامی است.

ایشان افزودند: از دشمن هم غیر از این توقع نمی رود، اما مهم این است که مسئولین نظام به این اهداف دشمن پی ببرند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر وضعیت جامعه به اینجا رسیده که مصرف قلیان عادی شده؛ چون به اهداف دشمن پی نبردیم و در عین حال به امراض آن آگاهی نداریم.

معظم له بیان داشتند: راه مبارزه با استعمارگری دشمن به دست دولت ایران است؛ مسئولین نظام باید با جلوگیری از ورود دخانیات به کشور، جلوی استعمارگری دشمنان را بگیرند.

ایشان راه دیگر مقابله با مصرف دخانیات را فرهنگ سازی دانستند و گفتند: این فرهنگ سازی و همراهی دولت باید باهم باشد تا نتیجه دهد؛ اگر فرهنگ سازی در مورد مصرف قلیان شود، ولی دولت اجازه ورود دخانیات را بدهد، باز همان استعمار دشمن نتیجه خواهد داد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: وقتی در این رابطه از سوی مراجع تقلید موضع گیری می شود، متأسفانه دولت هم موضع گیری می کند که از طریق فروش دخانیات، اوضاع و امورات کشور می چرخد.

معظم له بیان داشتند: این نشان می دهد که باید با فرهنگ سازی و همراه کردن دولت این مشکل مهم را از بین برد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha