شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / دیدار  مدیران پژوهش های اسلامی صدا و سیما با حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ بعضی از امام زادگان مانند حضرت امام جواد(ع) در سن کودکی و نوجوانی به امامت برگزیده شدند و اهل معرفت ایشان را به عنوان امام(ع) پذیرفتند و احترام می گذاشتند دلیل این احترام همان معرفت است.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»،حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خادمین امام زاده علی بن جعفر(ع) قم، با بیان اینکه وجود امام زادگان منشأء برکت و نقطه مرکزیت معنویت و قطب فرهنگی می باشند، گفتند: امام زادگان در هر منطقه ای که بودند آثار و برکات زیادی از خود در آن منطقه به جای گذاشتند.   

معظم له بیان داشتند: امام زادگان ستاره معنویت  و دارای کمال هستند و بعضی از افراد این کرامت را به چشم دیده اند. این کرامت نشان از واجب التعظیم بودن آنها است و خدای متعال این عزت و بزرگی را به آنها عنایت کرده تا مردم به آنها احترام بگذارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه معرفت و احترام سن نمی شناسد، اظهارداشت: بعضی از امام زادگان مانند حضرت امام جواد(ع) در سن کودکی و نوجوانی به امامت برگزیده شدند و اهل معرفت ایشان را به عنوان امام(ع) پذیرفتند و احترام می گذاشتند دلیل این احترام همان معرفت است.  

معظم له بیان داشتند: هر کسی به امام زاد گان خدمت رسانی کند از اجر و قرب عظیمی درپیشگاه خدا برخوردار خواهد بود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha