پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حماسه نهم دی به دشمنان و یاوه گویان به خوبی نشان داد که ملت ایران در برابر تمام توطئه های شوم آنان با قاطعیت و محکم ایستاده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی که در دفتر امام جمعه شهرستان محمدیه برگزار شد، گفت: ملت بزرگ، بصیر و آگاه ایران اسلامی بار دیگر در سالگرد حماسه ماندگار، تاریخی و تاریخ ساز نهم دی که به نام روز «ولایت و بصیرت» نام گذاری شده است، وحدت و اقتدار ملی را به تمام دشمنان نشان خواهد داد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  روز ۹ دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

امام جمعه شهرستان محمدیه بیان کرد: حماسه نهم دی، محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که برای نابودی انقلاب و نظام طرحی شده بود؛ در این روز حماسی امت اسلامی ایران با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام را خوار و مایوس کردند.

تصریح کرد: این حماسه ماندگار در تاریخ یک بار دیگر اثبات کرد که ایرانیان ولایتمدار  همواره بر پایه اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قاطعانه مقابل دشمنان نظام خواهند ایستاد.

وی اظهار کرد: حماسه نهم دی به دشمنان ایران اسلامی و یاوه گویان به خوبی نشان داد  که ملت ایران در برابر تمام توطئه های شوم آنان با قاطعیت ومحکم ایستاده است. مردم ما این حماسه را در ایامی خلق کردند که دشمنان در خیال خام خود تصور می کردند که مردم  از نظام اسلامی فاصله گرفته اند،  ولی ملت انقلابی با حضوری حماسی نشان دادند که تصورات دشمنان جز خیال خام چیز دیگری نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha