پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام امینی موحد / نشست مسئولان طرح بزرگ «ضیافت علوی» با خبرنگار حوزه

حوزه/ حجت الاسلام امینی موحد، به برخی از محصولات رسانی مرتبط با موضوع ۷ دی اشاره کرد و گفت: طراحی مجموعه پوستر، فیلم کوتاه، پادکست، مستند و ویژه‌نامه‌های اینترنتی برخی از محصولاتی است که در رابطه با ۷ دی تولید شده است.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ۷ دی اهواز، از تولید چند محصول رسانه‌ای به همین مناسبت خبرداد و اظهارداشت: شبکه رسانه‌ای صف، وابسته به مرکز رسانه‌ای عصر ظهور که متشکل از طلاب و روحانیون اهوازی است، تلاش دارد با تولید و انتشار محصولات رسانه‌ای فضای کشور را متوجه این رویداد مهم کند.

وی حماسه ۷ دی را پیش درامدی بر حماسه ۹ دی ملت ایران دانست و تصریح کرد: فی‌الواقع این مردم اهواز بودند که برای نخستین بار در کشور، علیه آشوب گران خیابانی پس از عاشورای حسینی ۶ دی، قیام کرده و مردم دیگر شهرها و حتی مرکزیت کشور را به برگزاری راهپیمایی سراسری تشویق کردند و می‌توان گفت اگر حماسه ۷ دی نبود، ۹ دی، آن‌چنان پرشور و گسترده برگزار نمی‌شد.

حجت الاسلام امینی موحد، در ادامه به برخی از محصولات رسانی مرتبط با موضوع ۷ دی اشاره کرد و عنوان داشت: طراحی مجموعه پوستر، فیلم کوتاه، پادکست، مستند و ویژه‌نامه‌های اینترنتی برخی از محصولاتی است که در رابطه با ۷ دی تولید شده است.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف، از تولید مجموعه کلیپ ۷ دی خبرداد و افزود: این مجموعه کلیپ برگرفته از مصاحبه‌ها و سخنرانی شخصیت‌های مطرح کشوری حول محور ۷ دی است که طی رایزنی‌های صورت گرفته، قرار است از چند شبکه سیما پخش گردد.

وی در پایان ضمن تقدیر از عوامل خبرگزاری «حوزه» در خصوص توجه به حماسه 7 دی، بر لزوم توجه سایر رسانه‌ها به این یوم‌الله تأکید کرد و اظهارداشت: گرامیداشت ۷ دی در واقع یادآور فتنه‌انگیزی‌های دشمنی است که امروز از طرق دیگری قصد تفرقه میان آحاد کشور را داشته و باید با بهره‌گیری همه امکانات، مردم را به وحدت و یکپارچگی فراخواند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha